/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
små sorte grafikmennesker
Fra : kondivand
Vist : 375 gange
20 point
Dato : 20-10-05 15:20

Er der nogen der ved hvor man kan finde de populære små sorte mennesker (grafik) der udtrykker en eller anden situation - det er nogle jeg skal bruge til at illustrere en situation i powerpoint med.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 20-10-05 16:08
Kommentar
Fra : sverola

Dato : 20-10-05 16:22

http://www.barrysclipart.com/

Her er lidt mere at hygge med

sverola

Kommentar
Fra : severino

Dato : 20-10-05 20:54

TV2-ZULU havde en gang 12 forskellige små animerede zulukrigere, men det er nok slet ikke det du mener!?

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 21-10-05 16:24

Hvis du åbner Clip Gallery og vælger onlineudklip, kan du finde en hel del under "fagter". Du skal ned på side 23. Jeg går ud fra, at det er disse Beans, du mener.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 11-05-06 14:30

Hej kondivand
Har du fået svar så vær venlig at lukke spørgsmålet.
Jeg har lagt mærke til at du har en del ubesvarede spørgsmål. Når du har fået et svar der er OK, bør du acceptere et svar og lukke spørgsmålet.
Tak