/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Ledningsnet til BMW 5, 88-94
Fra : TulleRulle
Vist : 668 gange
130 point
Dato : 29-10-02 10:48

Hej
Jeg har været på biblioteket og låne over 10 forskellige bøger på BMW 5 serien, for at finde en komplet beskrivelse af ledningsnettet til sådan en fætter. Jeg har også søgt på nettet for at finde noget der kunne klarlægge det, men forgæves. Spicifik er det 525i, men modeller fra 520 til 540 skulle efter sigende have det samme net i lagt.

Skulle der være nogen der ved hvor jeg finder sådan et diagram er de velkomne til at skrive til mig.....

Mvh TulleRulle

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-10-02 11:10

On Tue, 29 Oct 2002 09:47:34 GMT, "TulleRulle"
<TulleRulle.news@kandu.dk> wrote:

>Skulle der være nogen der ved hvor jeg finder sådan et diagram er de
>velkomne til at skrive til mig.....

Måske den indeholdt på disse sider - jeg har ikke gennemlæst:
http://www.wheels.kiev.ua/cars/bmw3.html
---

Mvh Mogens

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-10-02 15:00

"Mogens Knudsen" <oo300024v@FJERNDETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3dbe5e50.12319464@sunsite.auc.dk...
> On Tue, 29 Oct 2002 09:47:34 GMT, "TulleRulle"
> <TulleRulle.news@kandu.dk> wrote:
>
> >Skulle der være nogen der ved hvor jeg finder sådan et diagram er de
> >velkomne til at skrive til mig.....
>
> Måske den indeholdt på disse sider - jeg har ikke gennemlæst:
> http://www.wheels.kiev.ua/cars/bmw3.html

God side !
Du skulle vel ikke ligge inde med et link til samme manual til min ?
Selvom der nok ikke er den helt store forskel......

--
Morten Hansen
BMW 735i
www.ivao.org/~mh/bmw/

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-10-02 15:11

"Morten Hansen" <Morten.Hansen@it.dk> skrev i en meddelelse
news:3dbe9482$0$97614$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> Du skulle vel ikke ligge inde med et link til samme manual til min ?
> Selvom der nok ikke er den helt store forskel......

Har du kigget her. Her står der mange ting om 7serie
http://www.7er.com/
http://www.7er.com/modelle/e32/schaltplaene-92-735i.pdf

Håber det kan bruges.

Mikael

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-10-02 16:11

"Mikael L" <m_larsen@sol.dk> skrev i en meddelelse
news:apm4t3$s40$1@sunsite.dk...
>
> "Morten Hansen" <Morten.Hansen@it.dk> skrev i en meddelelse
> news:3dbe9482$0$97614$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> >
> > Du skulle vel ikke ligge inde med et link til samme manual til min ?
> > Selvom der nok ikke er den helt store forskel......
>
> Har du kigget her. Her står der mange ting om 7serie
> http://www.7er.com/

Yup ( http://www.7er.com/service/ownerdb.php?action=listen&sort=Land )
under DK......

> http://www.7er.com/modelle/e32/schaltplaene-92-735i.pdf
>
> Håber det kan bruges.

Takker - Den havde jeg ikke set !
Det kan helt sikkert bruges nu da jeg skal til at finde fejlen
i varmen til bagruden - Det er jo alt andet lige noget nemmere
med et diagram !

--
Morten Hansen
BMW 735i
www.ivao.org/~mh/bmw/

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-10-02 16:57

> Takker - Den havde jeg ikke set !
> Det kan helt sikkert bruges nu da jeg skal til at finde fejlen
> i varmen til bagruden - Det er jo alt andet lige noget nemmere
> med et diagram !

Det må vi da håbe.....
På min Deo' og Sierra er Haynes komplet ubrugelig fordi ledningsdiagrammet
overhovedet ikke passer med bilen og da slet ikke med ledningsfarver

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 130 point
Dato : 31-10-02 22:34

Såfremt du kan lidt tyks så....

www.e34.de

Klik "Schrauberecke"

Klik "Tips und Tricks"

Klik "Schaltpläne"

.... er ikke komplet men du burde finde hvad du mangler der.

prp

Ikke komplet men næsten

"TulleRulle" <TulleRulle.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:5Fsv9.192594$Qk5.6669137@news010.worldonline.dk...
> Hej
> Jeg har været på biblioteket og låne over 10 forskellige bøger på BMW 5
> serien, for at finde en komplet beskrivelse af ledningsnettet til sådan
> en fætter. Jeg har også søgt på nettet for at finde noget der kunne
> klarlægge det, men forgæves. Spicifik er det 525i, men modeller fra 520
> til 540 skulle efter sigende have det samme net i lagt.
>
> Skulle der være nogen der ved hvor jeg finder sådan et diagram er de
> velkomne til at skrive til mig.....
>
> Mvh TulleRulle
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : TulleRulle

Dato : 02-11-02 00:41

Det er meget fint med den link Paul, jeg takker ....

Mvh TulleRulle

Ps. også for jer andre der har skrevet ....TAK

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 02-11-02 00:52

Hej Tullerulle,

hvis du vil ha' Poul og de andre nyhedsbrugere ska' ku' læse din kommentar ska' du trykke på "skriv til nyhedsbruger"... før din besked bliver sendt derud... du ka' bl.a. læse lidt mere her... "Kontakt til nyhedsgrupperne"... -->
http://www.kandu.dk/dk/tip/2218

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : TulleRulle

Dato : 02-11-02 01:18

Det er meget fint med den link Paul, jeg takker ....

Mvh TulleRulle

Ps. også for jer andre der har skrevet ....TAK

"Paul-Reimer Paulsen" skrev d. 31-10-02 22:34 dette indlæg :
> Såfremt du kan lidt tyks så....
>
> www.e34.de
>
> Klik "Schrauberecke"
>
> Klik "Tips und Tricks"
>
> Klik "Schaltpläne"
>
> .... er ikke komplet men du burde finde hvad du mangler der.
>
> prp
>
> Ikke komplet men næsten
>
> "TulleRulle" <TulleRulle.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:5Fsv9.192594$Qk5.6669137@news010.worldonline.dk...
> > Hej
> > Jeg har været på biblioteket og låne over 10 forskellige bøger på BMW 5
> > serien, for at finde en komplet beskrivelse af ledningsnettet til sådan
> > en fætter. Jeg har også søgt på nettet for at finde noget der kunne
> > klarlægge det, men forgæves. Spicifik er det 525i, men modeller fra 520
> > til 540 skulle efter sigende have det samme net i lagt.
> >
> > Skulle der være nogen der ved hvor jeg finder sådan et diagram er de
> > velkomne til at skrive til mig.....
> >
> > Mvh TulleRulle
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
>

Godkendelse af svar
Fra : TulleRulle

Dato : 12-11-02 13:20

Tak for svaret Paul-Reimer Paulsen.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-12-02 20:52

Læser ikke så regelmæssigt for tiden - så lidt forsinket glæder jeg mig over
at du kunne bruge info'en.

"TulleRulle" <TulleRulle.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:4c6A9.1912$HU.174652@news010.worldonline.dk...
> Tak for svaret Paul-Reimer Paulsen.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 04-12-02 21:56

jeg er interesseret, så du må meget gerne sende til mig også..

Hilsen

Ole P

crazymail@get2net.dk

Bmw 520I E34 1989

"Paul-Reimer Paulsen" <prp@newmail.dk> wrote in message
news:3dee5cf6$0$262$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Læser ikke så regelmæssigt for tiden - så lidt forsinket glæder jeg mig
over
> at du kunne bruge info'en.
>
> "TulleRulle" <TulleRulle.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:4c6A9.1912$HU.174652@news010.worldonline.dk...
> > Tak for svaret Paul-Reimer Paulsen.
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
>