/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Popup´s i windows Xp??
Fra : trytter
Vist : 519 gange
100 point
Dato : 20-10-05 14:15

Hey, jeg får en masse ´popups` men det er ikk reklamer osv. og det kommer bare hele tiden, ca hver 10. min. pisse iriterende!

Har prøvet at skanne med ad-aware, og det hjalp intet :(

Så nu ville jeg lige prøve at spørge herinde :), nogen der kan hjælpe mig?..

/Trytter

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 20-10-05 14:18

har du opdateret din XP med service pack 2....det hjælper meget...

Kommentar
Fra : trytter

Dato : 20-10-05 14:21

Hej, jeg vil ikke ha service pack 2, da jeg syntes det tit for ens pc til at køre rigtigt skod!

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 20-10-05 14:24

den erfaring har jeg slet ikke...

men det er en mulighed/ fordel med de pop ops... dem får du væk..

min PC kører absolut lige så godt bagefter, jeg synes endda bedre...

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 20-10-05 14:34

Hent Ad-Aware eller Spybot og scan dit system igennem. Husk programmet skal være opdateret inden, du scanner.

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 20-10-05 14:41

prøv at køre en tur med spybot (en anden spywarescanner, ligesom ad-aware, som bare finder nogle andre ting...)

http://www.download.com/Spybot-Search-Destroy/3000-8022_4-10401314.html?tag=lst-0-1

På spywarefri.dk kan du læse mere om spybot, og hvad du ellers kan gøre ved dine popups...

www.spywarefri.dk

/Karl Smart

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 20-10-05 14:42

du kan måske også finde en pop op stopper på google, men jeg ikke de er gode at bruge...og husker dem som besværlige..

forstår dig ikke med SP 2 *SS*

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-10-05 14:50

Trytter -> Jeg er enig med de andre. Se at få opdateret til SP2, det løser rigtigt mange problemer og skaber ingen når du først har lært at indstille systemet korrekt med de nye muligheder.

Accepteret svar
Fra : Brommi

Modtaget 110 point
Dato : 20-10-05 14:50

Har du installeret DivX Codec ? Hvis du har det så ligger der en process i baggrunden som åbner en popup jævnligt.. uanset om du surfer eller ej.. den process heder GAIN... Hvis der kører en process der heder GMT.EXE så er det sikkert derfor.. men den burde forsvinde med adaware og lign.

->Brommi

Godkendelse af svar
Fra : trytter

Dato : 20-10-05 14:56

Tak for svaret Brommi.