/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
overvågningscamera
Fra : trimare46
Vist : 548 gange
100 point
Dato : 20-10-05 13:10

er der nogen der ved, hvor man kan finde et overvågningscamera, der kan optage på video.
jeg har problemer med, at der bliver begået hærværk på mit hus, og tænkte, at jeg ville afsløre vedkommende med et camera. Evt. bare leje i et par uger
sted: himmerland

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-10-05 13:15

Prøv www.monacor.dk De sælger overvågningsudstyr. På hjemmesiden kan du også finde nærmste forhandler.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 20-10-05 13:22

det er ikke lige den billige ende du har fundet til mig

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 110 point
Dato : 20-10-05 13:35

Noget der skal virke, koster desværre.

Alternativt må du prøve at rigge en Camcorder op i et vindue. Kobl den til en video, dvd eller HD optager. Kør på ringeste kvalitet - så får du noget tid på. Camcorderen strømforsyner du eksternt fra, idet batteriet ikke kan køre så længe.

Problemet ved denne opstilling er, at Camcorderne ikke er gode i mørke. Men det er et eksperiment værd, hvis du har stumperne selv.

Godkendelse af svar
Fra : trimare46

Dato : 20-10-05 13:41

Tak for svaret 3773.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 20-10-05 13:41

det kan jeg låne. vidste bare ikke, at man kunne gøre det sådan

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-10-05 13:45

Nogle camcordere slukker af sig selv, hvis de er tændt for længe, men det kan komme an på en prøv.

Min Sony, har jeg anvendt masser af gange, hvor jeg optager direkte ind på VHS'en - så det kan snildt lade sige gøre.

Kommentar
Fra : tykkemand

Dato : 20-10-05 13:52

prøv spyman.dk jeg jeg kører med natkamera derfra og har viiokort i PC'er så optager den på harddisken,
det virker bare, til rimelige penge.
du kan også være heldig at købe billigt på QXL.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-10-05 15:45

Og husk nu lovgivningen: Du må kun filme så der vises fra din egen grund, og der skal ved skiltning gøres opmærksom på at der er kameraovervågning