/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
ludt
Fra : bianca
Vist : 729 gange
100 point
Dato : 29-10-02 07:34

hej jeg er en pige men det lugte nogen gang ved min skede er der nogle der ved om der findes noget parfume eller noget andet man kan bruge

Accepteret svar
Fra : mango

Modtaget 110 point
Dato : 29-10-02 08:12

Hej Bianca
Du skal aldrig bruge parfume forneden, du skal kun vaske dig med vand, eller en intimsæbe, med lav PH-værdi (ca 5).
Det kan være du har fået noget svamp forneden, det kan lugte fælt.
Hvis du er sexuel aktiv, og har haft samleje, hvor manden er kommet i dig, kan det nogen gange lugte lidt i et døgns tid. Det er fordi mandens sæd er mere basisk en vores skede, og der kan lugtgenerene opstå. Du kan med fordel købe nogle stikpiller ( til at putte i skeden) De hedder VIVAG og kan købes på apoteket.
Har du samtidig kløe forneden, må du nok en tur omkring lægen, da det som sagt kan være svamp, som du så skal behandles for medicinsk.
Tea tree har også en god virkning, her kan du også købe nogle tuper på apoteket, som også sprøjtes op i skeden (kan ikke lige nu huske hvad de hedder.
Mange venlige hilsner
Mango

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-10-02 08:34

bianca wrote:
> hej jeg er en pige men det lugte nogen gang ved min skede er der nogle
> der ved om der findes noget parfume eller noget andet man kan bruge

Gå til læge.
Prøv med vaske dig med kun lunken vand, hvis du absolut
vil bruge sæbe, så lactacyd sæbe, evt kamillethe.

MVH
Henning

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-10-02 10:19

On Tue, 29 Oct 2002 06:34:30 GMT, "bianca" <bianca.news@kandu.dk>
wrote:

>hej jeg er en pige men det lugte nogen gang ved min skede er der nogle
>der ved om der findes noget parfume eller noget andet man kan bruge

Hmm hvis det lugter lidt af fisk er det angiveligt en svampe infektion
- prøv noget ymer der heder a-38 det skulle vist ku gøre det !

men ellers som Henning skriver smut forbi lægen der findes masser af
præperater i mod alle former for skede infektioner - svamp - katar
etc.

MvH
Bo M Mogensen

--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)
http://ww21.tiki.ne.jp/~wildside/tabs/magic_and_loss.html

Godkendelse af svar
Fra : bianca

Dato : 29-10-02 11:48

hej mango

mange tak for dit svar det kan jeg da bruge til noget der er ingen kløen men kun lugt

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-10-02 11:56

bianca <bianca.news@kandu.dk> skrev:
>hej jeg er en pige men det lugte
>nogen gang ved min skede er der nogle
>der ved om der findes noget
>parfume eller noget andet man kan bruge
>
>--
>Leveret af:
>http://www.kandu.dk/
>"Vejen til en hurtig løsning"

-- har du prøvet med vand og sæbe?
henrik134

Kommentar
Fra : mango

Dato : 29-10-02 14:05

Henrik 134
Synes du selv du er morsom? Mage til dårlig og fantasiløs kommentar skal man lede længe efter...kan du skynde dig ind og sige undskyld!!
Venlige søsterhilsner
Mango

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-10-02 17:58

Oven i de gode råd, der er givet om vask og læge-vurdering, skal bemærkes at
INGEN DØR AF LUGT

At vi gør os lugtløse eller stinker af syntetisk kemi(deodorant, aftershave
lotion, parfume etc) er en falliterklæring.
Der er værdifulde budskaber i naturlig lugt og man kan lære at værdsætte,
hvad fobisk opdragelse har gjort tabu.

"bianca" <bianca.news@kandu.dk> wrote in message
news:5Qpv9.191913$Qk5.6653360@news010.worldonline.dk...
> hej jeg er en pige men det lugte nogen gang ved min skede er der nogle
> der ved om der findes noget parfume eller noget andet man kan bruge
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-10-02 21:10

slet N3HXW wrote:

> -- har du prøvet med vand og sæbe?
> henrik134

Da det handler om et slimhindeområde, bør der ikke
bruges sæbe!
Overdreven renlighed, kan ødelægge slimhindernes
syre/bace ballangse, med infektioner til følge og dermed
også fremme af lugt-gener.

MVH
Henning

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 31-10-02 17:47

Bo Warming wrote:
> Oven i de gode råd, der er givet om vask og læge-vurdering, skal bemærkes at
> INGEN DØR AF LUGT

Nej, men det kan åbenbart knibe med at reproducere sig vis det bliver
alt for slemt.

> At vi gør os lugtløse eller stinker af syntetisk kemi(deodorant, aftershave
> lotion, parfume etc) er en falliterklæring.
> Der er værdifulde budskaber i naturlig lugt og man kan lære at værdsætte,
> hvad fobisk opdragelse har gjort tabu.

Lugt som du vil Bo. Jeg foretrækker en omgangskreds jeg kan holde ud at
være i nærheden af.

Peter

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 31-10-02 18:52

On Thu, 31 Oct 2002 17:47:18 +0100, Elros <none@yet> wrote:

>Bo Warming wrote:
>> Oven i de gode råd, der er givet om vask og læge-vurdering, skal bemærkes at
>> INGEN DØR AF LUGT
>
>Nej, men det kan åbenbart knibe med at reproducere sig vis det bliver
>alt for slemt.

Njaaa jeg tviler nu på at det foringer sæd og æg kvalitet med nedsat
hygiegne - det kan godt være at ægget fra støder sæden p.gr af
urenheder eller frastøder et evt befrugtet æg ....

jeg mener den føste registrede prævensension form var netop en daldel
sten der blev lagt op i skeden under samleje - da den urenhed /
unaturlighed der var ved det - nedsatte chansens for undfangelsen
mærkbart.
>
>> At vi gør os lugtløse eller stinker af syntetisk kemi(deodorant, aftershave
>> lotion, parfume etc) er en falliterklæring.
>> Der er værdifulde budskaber i naturlig lugt og man kan lære at værdsætte,
>> hvad fobisk opdragelse har gjort tabu.
>
>Lugt som du vil Bo. Jeg foretrækker en omgangskreds jeg kan holde ud at
>være i nærheden af.

ja nu har du fat i den anden Bo - men det kan sgu da godt være det
kommer med navnet men jeg er faktisk også et svin ... alerede som
barn nå jeg var på ferie ved min mortser og onkel - der var ingen
tvangs badning vi gik ikke i et almindeligt bad i 7 uger hver sommer:)

vi svømmed en del i havet...... men jeg kan da godt huske den der
følse af frihed ved ikke at SKULLE vaske sig - den var sgu fed.

jeg vil sige den skal være grel før jeg ligger mærke til hvordan folk
lugter .... for mig selv der ku jeg sgu leve helt fint uden at gå i
bad aht mig selv ( tror jeg ? ) men skal jeg ud og være sammen med
andre så hopper jeg da lige i kabinen ud fra devisen at man ikke skal
trægge sine egene fixe idder ned over hovedet på andre folk.
det er ikke sikkert jeg skifter tøj ( Næppe )

men bortset fra undertøj og sokker som jeg godt nok skifter hver dag
ja kald mig snerpet - men det bliver lige så organisk igen hvis man
lader være.

men går vi bare undertegnede hund og fugl så er det helt roligt
måske OT men hunden og de fleste hunde når de skal vaskes så finder
de det mest ildelugtene bagefter som de ruller sig i - ( Natur ) - min
har jo ingen hård så hun kommer til at lugte lidt af en slags sved -
så hun skal da i en gang om måneden - hun hader det godt nok :)
fuglen der i mod elsker det - fanme under stråler - hun kan ikke flyve
et par dage efter ( for en go orden skyld så er det noget der kun
gæder NOGEN fugle og de må for guds skyld ikke side i træk bagefter)

Nå jeg må heller futte

MvH
Bo M Mogensen

fut :dk.snak.snik
>
>Peter
>

--
http://www.bobdylan.com/songs/iandi.html
http://www.bobdylan.com/songs/landlord.html + http://www.highwaytoacdc.com/parole/rideon.php3
http://www.bobdylan.com/songs/idiot.html + http://www.bobdylan.com/songs/series.html
http://www.bobdylan.com/songs/itsalright.html