/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
Marstal motor
Fra : AUTORAP
Vist : 1965 gange
250 point
Dato : 20-10-05 00:41

Hej jeg søger en instruktionsbog til en Marstalmotor type F-5 HK eller blot en kopi af samme,Så er der nogen herinde der ligger inde med en så kontakt mig venligst på autorap@paradis.tdcadsl.dk om evt pris og forsendelse.Mvh.Henning

Kommentar
Fra : ForeverLivingProduct

Dato : 20-10-05 01:04

Fabrikken eksisterer fortsat, så har du ikke held med din forespørgsel her, så skriv direkte til dem - og de ligger i Marstal (postnummer 5960) . . . . hvis du er i tvivl

Mvh fra
en anden Henning

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 20-10-05 01:33
Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 20-10-05 21:05

Jeg mener ikke at der bliver fabrikeret marstal mortorer mere.
Prøv linket fra jakjoe og er det negativt prøv en annonce i Fyns Stifttidene under både om søndagen eller Fyns Amt avis.
Eller den Blå avis
mvh
Teas

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 20-10-05 21:57

Hvis du kan få fat på ham her i denne tråd, så er der store chancer for han kan hjælpe dig:
http://www.kandu.dk/dk/news/61205/groupid/20215

Det er muligt du skal have fat i serviceteamet bag KANDU for at få fat på trådens "opretter".

Held og Lykke

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 20-10-05 22:17

Jeg har en kammerat der havde en damjolle med en Marstal mortor men den er solgt
for over 20år siden og han har intet til den.
Men han kan huske at vandpumpen der er med tandhjul skulde have lidt stævnrørsfedt
hvert forår ellers virkede den ikke og det holdt hele året med fiskeri og havjagt.
Jeg spøger mig for og finder jeg noget kontakter jeg dig.
mvh
Teas

Annuller spørgsmålet
Fra : AUTORAP

Dato : 07-06-06 22:39

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Hejsa,jeg har fået en kopi af manualet over Marstal motor type F1.så derfor stopper jeg her.
Men er der nogle der mangler info om samme motor er de velkommen til at kontakte mig på
autorap@paradis.tdcadsl.dk.

Mvh.Henning.