/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
TV Reperatør i København
Fra : alimak
Vist : 566 gange
76 point
Dato : 20-10-05 00:02

Mit tv er defekt, og jeg må have det på reperation. Men jeg stoler ikke på tv reperatører.Sidste gang jeg havede et tv hos reperatøren så var det billedrøret sagde han.Han ville være sød og smide det ud for mig såj eg slap det problem.Det var et kun 2 år gammelt tv.To dager efter ser jeg mit fjærnsyn står til salgs i hans forretning.
Er der nogen der kan anbefale en ærlig tv reperatør i København?
alimak

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 20-10-05 00:32

Tag en fra din lokaltelefonbog, det er trods alt de fleste mennesker der er ærlige i dette land - jeg kan dårligt tro at du skulle være så uheldig to gange

Eller spørg alle dem du kender, der skal nok være en eller to der har haft brug for reparatør - og så kan de anbefale.

Skulle du i øvrigt komme ud for at et kun to år gammelt apparat af en eller anden slags går itu, så henvend dig først der hvor du har købt apparatet.

Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : txn

Dato : 20-10-05 04:37

Jeg kan stærkt anbefale SAHVA som ligger inse ved hans Knudsens Plads. DEt er et beskyttet værksted for folk med forskellige handigkaps. De udfører helt sublimt arbejde er yderst rimelige med priserne og vældig rare mennesker.Den nøjagtige addresse må slå op i tlf-bogen.NORDFRA:Ind ad Lyngbyvejen til h.K-plad ca. 150meter til venstre i vistnok 4etagers bygninger.