/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Har et problem her!
Fra : Gevelia
Vist : 655 gange
20 point
Dato : 19-10-05 15:16

Hejsa Jeg er meget forelsket i en person.
Jeg er Homoseksuel. Og den person jeg er forelsket i erikke homo. Hvad gør man i den situartion...

Knus Per

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 19-10-05 15:20

Hej Per

Hvis du har mulighed for at undgå denne person et godt stykke tid, er det vist det bedste - så får du forhåbentlig tankerne lidt væk fra ham. Hvis han er en god ven og er fortrolig med at du er homoseksuel, kunne du jo også prøve at tale med ham - det afhænger helt af jeres forhold.

Håber du kan bruge det til noget.

AMP

Kommentar
Fra : noerager

Dato : 19-10-05 15:31

Du spørger om han vil have den i røven

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 19-10-05 15:35

Noerager: Hvor er du nonchalant - kom dog med et ordentlig svar/forslag. Du lyder jo som om du er bange for at blive betragtet som værende homoseksuel!

AMP

Kommentar
Fra : Gevelia

Dato : 19-10-05 15:40

tak skal du have AMP

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-10-05 17:11

Gevelia velkommen til kandu , og siger forøvrigt det sammen som AMP

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 19-10-05 18:16

Jeg synes det er utroligt modigt af dig, og være så åbentlys og ærlig.

Det tar jeg sgu hatten af for

Held og lykke med din ulykkelige kærlighed :-/

Mange hilsner
Anne

Hjemmeside: www.lyzetsengel.dk

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-10-05 19:43

Du glemmer det...og kommer over det.

For det første ved du, at det ikke kan fungere når den anden ikke er homoseksuel eller bare en smule biseksuel, og hvis det er en du kender godt, kan det ødelægge en hel masse hvis vedkommende har fornemmelsen af, at du har de tanker og er forelsket i ham......det er der rigtig mange heteroseksuelle der ikke bryder sig om. (Her tænker jeg på, at han endnu ikke ved du er forelsket i ham).

Brug hellere energien på at finde en fra "samme hold" i stedet for at blive ved med at kredse om noget uopnåeligt.

mvh dovaq

Kommentar
Fra : noerager

Dato : 19-10-05 20:52

Uanset om man er til mænd eller kvinder er det altid godt at få den i røven

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 19-10-05 21:00

Noeager .... ja du trænger til en god gammeldags RØVFULD

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 19-10-05 22:40

Man har siden fundet ud af at "bisexuellle" faktisk ikke "findes" ...man er enten til det ene eller det andet

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 19-10-05 22:52

Er det virkeligt seriøst ment mangorossa?

Hahahaha ...
Hvis DU tror det, så tror jeg på at ægget kom før hønen.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 19-10-05 23:03

Jeg siger ikke at JEG tror på det, men at den nyeste "forskning" siger det...nej tror du jeg er dum?

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 19-10-05 23:15

Nææ egentligt ikke

Det var bare din kommentar jeg hentyede til.

At det så var fra forskerne, der havde lavet nye undersøgelser! - sagde du ikke noget om.

Ha det godt

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 19-10-05 23:42

oki..det glemte jeg lige at tilføje...
Jeg ytrer mig med et smil..tager ikke tingene så tungt altså...

anne, du er velkommen til at kommentere

Kommentar
Fra : noerager

Dato : 20-10-05 16:17

i røven med den

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 21-10-05 11:34

Helt ærlig - er der ikke nogle der kan kommentere på spørgsmålet - Gevelia har jo ikke stillet spørgsmålet under kategorien "Small-talk".

AMP

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-10-05 18:27

Jo, jeg kan prøve.

Hvis du har en god ven, og det er ham du er forelsket i, så løber du en dobbelt risiko. En ting er at risikere en afvisning - somme tider må man tage nogen chancer, hvis det er det man vil.....

Men at miste en ven, det er hårdt, tør du løbe risikoen?

Og ved din vennekreds, at du er homoseksuel, for hvis du tager chancen og han siger nej, så får de det i alle tilfælde at vide.

Hvis de ved det, synes jeg faktisk, at det er OK at du fortæller ham hvordan du føler, du risikerer, at han siger nej og at du får det af Hekkenfelt til, men det har jo ikke noget med din seksualitet at gøre - kun noget med at turde gå efter det man ønsker sig. Det kan blive dejligt eller forfærdeligt - og du kan bestemme dig for, at risikoen er for stor til at du vil prøve - men det er en beslutning ingen andre end du selv kan tage, vi andre kan højst kommentere.

IRL er du alligevel nødt til at tage dine egne beslutninger, selv om jeg også tit tyer til KanDu når det brænder på

Held og lykke, uanset hvad du vælger at gøre

Knus Ripley

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 23-11-05 21:08

Hej, Per. Hvis du tit er sammen med den, du er forelsket i, -altså hvis det er en ven, så véd han det sikkert godt.
Men hvis han ikke har lyst til sex med dig, så må du acceptere det. Eller håbe på, at det ændrer sig engang. Det handler vel egentlig ikke så meget om homo eller ej, men selve det, at være forelsket i én, der ikke umiddelbart er interesseret.

Det er vel ikke anderledes f.eks. at være hetero og være forelsket i en, der er gift..

De allerfleste mennesker prøver på et eller andet tidspunkt at være forelskede i nogen, der er uopnåelig. Det er heller ikke noget specielt for homosexuelle.
Man kommer over det..

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 23-11-05 22:28

Ja, eller være forelsket i en der er homo..og selv være hetro...for ærligt, mange homosexuelle mænd gør virklig meget ud af sig selv, og ser hamrende godt ud

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-11-05 22:37

Ja jeg kunne godt forelske mig i en pige der var homo..... tror jeg - men jeg ville nok blive

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 23-11-05 22:43

Ja du ville Klumme

Men det her spørgmål handler vel ikke kun om at tage chancen og turde - det er en god ven, der står på spil, hvor mange af os har råd til at miste virkelige venner?

Gevelia - kom på banen igen

Knus Ripley

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 24-11-05 13:13

Altså, Per har jo ikke fortalt, om det er en god ven eller det er den gifte nabo eller en filmskuespiller, som han er forelsket i...

Når man er helt ung, så er det meget normalt, at man forelsker sig i nogen man ikke kan få. Uanset om man er homo eller ej...

Hvor gammel er du, Per? Og har du før været kæreste med nogen, du var forelsket i?

Kommentar
Fra : Dellato

Dato : 17-01-06 23:30

Køb en dildo og giv den samme navn som ham du er forelsket i ...

Kommentar
Fra : halloodk

Dato : 09-02-06 09:47

Det er et kendt pyskologisk fænomen, at man bliver forelsket i noget uopnålig. Det er mere spændende, fordi man ved det er uopnåligt. Man lider lidt ved det hvilket puster selvmedlidenheden.
Enten skal du være stærk eller du skal snak med ham og få det ud af kroppen.

Kommentar
Fra : LaaBaaby

Dato : 24-02-06 14:56

Ö Det er sku et problem . For er han ikke homo er han ikke til dig :( , er ked af og sige det.
Men du må finde dig en anden .. , Der er masse af bøsse-bare I DK ;)

Held og Lykke..