/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
kan ikke vise mit indlæg
Fra : maleneoredsen
Vist : 410 gange
50 point
Dato : 19-10-05 11:53

Jeg kan ikke se mit indlæg, når jeg har trykket på "send". Jeg har ventet flere timer og der sker ikke en hujende fis. Hvad er der mon galt? Jeg har skrevet en kommentar, hvor det virkede, men man må vel gerne skrive flere kommentarer i gruppen?

Hilsen Malene

p.s. Er blevet superbruger - men det hjalp nu heller ikke. Får heller ingen mail, når der er nye indlæg...??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-10-05 11:55

Kandu har det med at brække ned, så prøv at skrive dit indlæg igen. Du skal sætte flueben i de indlæg du vil have mails

fra.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-10-05 11:56

I hvilken kategori?

Du må skrive så mange kommentarer, som du har lyst til.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-05 11:56

Kandu er lidt/meget sløv af og til (tit)
Tryk endelig kun på "send" en gang ellers kommer indlæget ligeså mange gange du trykker.

Kommentar
Fra : maleneoredsen

Dato : 19-10-05 12:00

Hmm men jeg har prøver mange gange både i dag og i går aftes, troede det måske var min PC, jeg bruger Mozilla Firefox, men har også prøver at lægge det ud på Explorer. Nå jeg må jo bare prøve igen så. Fik dog en mail nu - Smil

Malene

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-10-05 12:01

http://www.kandu.dk/dk/news/524670/groupid/20701

Er det dette spørgsmål du mener, hvis ja, så er det ikke kandu, men nyhedsgruppen der er langsom.
Det har ikke noget med mails fra kandu at gøre.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-10-05 12:03

Jeg kan ikke se at du har deltaget i andre spørgsmål.

Kommentar
Fra : maleneoredsen

Dato : 19-10-05 12:10

Hej
Nej det er under hunde - Iams vs olivers.
Tak for svarerne

Kommentar
Fra : maleneoredsen

Dato : 19-10-05 12:14

Men her virker det upåklageligt på alle måder, også med Firefox browser

Malene

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-10-05 12:16

Har du en henvisning til spørgsmålet?

Er du sikker på at det er stillet på kandu?

Kommentar
Fra : maleneoredsen

Dato : 19-10-05 12:28

øh nu er jeg ikke en ørn på det her felt, men hvis man søger på emnet hund og så foder, er det spørgsmål nr. 5 fra den 15/10.
malene

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-10-05 12:37

http://www.kandu.dk/dk/news/525086/groupid/20701

Det er ikke et spørgsmål, der er stillet på kandu, men i en nyhedsgruppe.

Jeg har tidligere læst at der kan gå timer/dage før indlægget bliver vist i en nyhedsgruppe, men det har ikke noget med kandu at gøre.

Kommentar
Fra : maleneoredsen

Dato : 19-10-05 12:44

Nå ok mange tak for hjælpen - ha' en god dag :D

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 19-10-05 12:49

Hvis du søger efter et spørgsmål og der ud for spørgsmålet er "et gult lyn" betyder det, at spørgsmålet er stillet i en nyhedsgruppe og ikke på kandu.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : maleneoredsen

Dato : 19-10-05 15:27

tak for oplysningen, jeg havde faktisk undret mig over hvad det betød.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-10-05 15:34

Du kan altid holde musepilen over et ikon/smiley, så får du forklaringen på betydningen.

Godkendelse af svar
Fra : maleneoredsen

Dato : 22-10-06 18:15

Tak for svaret ans. Bedre sent end aldrig - opdagede lige at jeg ikke havde uddelt point...