/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Stalker - Hjælp mig!
Fra : viktorjensen
Vist : 309 gange
50 point
Dato : 18-10-05 21:20

min stalker satte sig, og nu kan jeg ikke få den til at køre igen. jeg har sat en anden cyl og stempel på og nyt tændrør. men når jeg træder på kickstarteren sker der intet. men hvis jeg træder et par gange, så hoster den en enkelt gang, meget højt. hvad kan der være galt.

(der er et hak i toppen af stemplet i kanten rundt, kan det være det?)

Kommentar
Fra : hondazoomer

Dato : 18-10-05 21:32

se efter om der er grader i cyl + stempel (er det en 2 eller 4-takt)

Kommentar
Fra : viktorjensen

Dato : 18-10-05 21:41

det er en stalker, altså en 2takts.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-10-05 22:58

Du har ikke forbundet slangerne til benzinhanen rigtig.
http://www.thansen.dk/product.asp?c=610152567&n=1316296474&pn=770370408
Slangen på den lille vinkel skal sidde tættest på cylinderen, og den anden forbindes til svømmerhuset i karburatoren.
Hvis de sætte omvendt på, vælter benzinen ind og ned i krumtaphuset, og når tændrøret tages af, lugter motoren af benzin af pommeren til.
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : NoShyGuy

Modtaget 50 point
Dato : 19-10-05 01:07

hak i toppen af stemplet?
pilen skal vende imod udstødningskanalen.
Har du spændt det hele godt nok?

Kommentar
Fra : viktorjensen

Dato : 20-10-05 12:45

>>pallebhansen - min stalker er med åben og luk funktion. så der er kun en hane.

>> NoShyGuy - jeg har også på fornemmelsen at det er det med stemplet. men ved sku ikke rigtigt. det er skide irreterende.

føler virkelig jeg har prøvet ALT :(

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 20-10-05 13:02

tag udstødningen af og se på stemplet inde i cylinderen. Hvis du kan se hullerne i stemplet, så er det vendt forkert.
Ellers så skal du nok ha toppen og og en ny pakning på og krydsspænde det godt.

Godkendelse af svar
Fra : viktorjensen

Dato : 06-11-05 14:13

Tak for svaret NoShyGuy.