/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Online strategispil?
Fra : Hannabanana
Vist : 638 gange
50 point
Dato : 18-10-05 18:38

Findes der et sted på internettet, et online strategi/simulationsspil, som kører, selvom man er logget af, hvor man skal logge på et par gange om dagen, for at checke hvordan det står til osv?? Helst ingen managerspil tak.

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 18-10-05 19:13

hey jeg spiller www.kingsofchaos.com

det er ikke et maneger spil, men et slags krigs spil.

Det er strategi, men du ser ikke kampene.

Hvis du angriber en kan du kun se og du har vundet og hvor mange penge det er.

Kommentar
Fra : Hannabanana

Dato : 18-10-05 19:32

Hej Dayworker!

Det lyder meget godt, og jeg har kigget lidt på det! Kan du forklare mig lidt nærmere? Hva er forskellen på racerne, osv?

Kan man tjene "penge" i spillet, og bruge dem, eller hvordan foregår det??

Accepteret svar
Fra : dayworker24

Modtaget 50 point
Dato : 18-10-05 20:00

20% Income Bonus Humans =tjener flere penge
35% Defend Bonus Dwarves =har bedre forsvar
22% Covert Bonus Elves = har bedre spion
30% Attack Bonus Orcs = har bedre angreb

Du skal fx have mere i spy hvis du vil se, hvad de andre har af penge.

Du får nogle penge, hver halve time + 1 tur til at angribe andre.

du får så flere ture og du kan angribe flere. man kan højest bruge 15 ture på et angreb, ved at bruge 15 ture i stedet for 1 kan du få et større udbytte.

Når du så har været i kamp skal du (repair) dine våben.

Og det er faktisk rimeligt strategisk.

håber du forstod noget af det.

eller spørg igen

Godkendelse af svar
Fra : Hannabanana

Dato : 18-10-05 20:16

Tak for svaret dayworker24.

Jeg ser på sagerne!

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 23-10-05 17:53

Hej Dayworker, jeg spiller selv lidt kingsofchaos, kan du fortælle mig hvordan systemet med officers og commanders fungerer? Det kan jeg nemlig ikke selv gennemskue..

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 23-10-05 18:05

Hey epidedymittis

Nej det kan jeg heller ikke, men alle de store spillere har mange officere, så jeg kan ikke forstå hvis det ikke har en virkning.

Hvad hedder du derinde, (angriber dig ikke)

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 23-10-05 18:05

Hey epidedymittis

Nej det kan jeg heller ikke, men alle de store spillere har mange officere, så jeg kan ikke forstå hvis det ikke har en virkning.

Hvad hedder du derinde, (angriber dig ikke)

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 23-10-05 18:09

Jeg hedder Epidedymittis.. ! Skriv du bare til mig, så ka vi ha noget alliance kørende.. (hvis vi da ka finde ud af det..

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 23-10-05 18:30

Forresten, jeg TROR jeg har fundet ud af hvordan det fungerer med officerer.

Der er nederst på siden "Command Center" et link, som man skal bruge til at få officerer.

Recruiting Link
You can use the following link to gain soldiers. Every confirmed click on your unique link will add one soldier to your army. The clicker will also be given the option to join your army as one of your officers. For every two clicks/soldiers an officer receives, you will receive one soldier.

http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=2686537u

Prøv at tryk på det link, så bliver du min officer, og jeg får flere mænd, eller sådan noget. Ligeledes kan jeg trykke på dit link, og det samme sker for dig. Tror jeg nok..

Epidedymittis

Kommentar
Fra : MKW

Dato : 19-08-06 01:05

Der er også Ogame.

www.ogame.dk