/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Adapter til amitech 15" LCD pc skærm
Fra : aZiX
Vist : 697 gange
271 point
Dato : 18-10-05 14:43

hej jeg har et problem jeg har en amitech 15" LCD fladskærm men mangler et
DC adapter stik. strøm input i skærmen er ps2. model no.: 601
serial no.: ami50a13700718.
manufactured: september 2001
type no.: L15a0c060
fcc id.: CKLL50A

ved ikke hvor meget af dette i skal bruge men tror det er nok...
vil gerne vide hvor man evt. kan købe en adapter eller om der var nogle der var brændt inde med et.

hilsen
#azix

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 271 point
Dato : 07-11-05 11:01

Det kunne tyde på at det er en ældre skærm du der har fået fat i.
Enhver velassoteret computerbutik vil forsøge at fremskaffe en sådan adapter, men er sikkert ikke lagervare.
(De driver jo ikke museum )
Men prøv hos Zitech som syntes at være mest servicevenlige. Ellers er der Computercity.

Hvis ikke?!?! Skal du forsøge dig hos en erhvervs "fidus" som måske kan finde noget der ligner i rodekassen.

Godkendelse af svar
Fra : aZiX

Dato : 09-11-05 18:22

Tak for svaret severino.