/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
lån & finans
Fra : hondazoomer
Vist : 467 gange
500 point
Dato : 18-10-05 00:08

kender i noget til det firma?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-10-05 00:26

Ikke lige specielt det firma der, men hovedreglen er, at man altid bør være på vagt over for sådanne ikke særlig kendte selskaber.....og især når de som her, reklamerer med "RKI ingen hindring".....og "totalfinansiering --- få samlet al din gæld".

Der har været en del advarsler i programmer som f.eks. Kontant på DR, mod firmaer, hvor folk endte med at være endnu værre stillet efter at være kommet i kløerne på tvivlsomme finansieringsselskaber.

mvh dova

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 01-11-05 19:29

Meget enig...

Hvis ikke din bank kan give dig ordentlige vilkår tror jeg du skal tænke over om andet er galt *S*

Kommentar
Fra : hondazoomer

Dato : 03-11-05 16:56

jeg ved fra venner på lolland, at det er simpelhen umuligt at låne penge i en bank på lolland
hvis du står i RKI ....
de er ved at prøve at låne penge igennem LÅN & FINANS , jeg har snakket med dem i dag
og de siger at,sagen ligger hos dem de skyldte penge (TDC med 17.000.-) TDC skal ringe og aflyse gælden i tingbogen og i RKI , så får de orden på økonomien....

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 18-11-05 08:20

Nej

Kommentar
Fra : hondazoomer

Dato : 22-11-05 12:51

ikke ? uddyb dit nej .......

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 24-11-05 12:54

Jeg, har hørt det firma, kan finde på at opsige lån, meget hårdt, især hvis de kan se en forretning i det som de tager sikkerhed i...

Har ikke selv lånt hos dem, men en ven lånte penge til et firma som skulle leje spilleautomater ud, da firmaet havde kørt en periode, ringede han for at få udsættelse 14 dg. pga. en fejl der var sket i hans firma... det kunne ikke komme på tale og kort efter modtog han en opsigelse af lånet til indfrielse...
(kender ikke hele sagen.)

Men det kort og det lange er han fik et lån i hans egen bank, så de ikke overtog firmaet som de truede med.

Peter

Kommentar
Fra : hondazoomer

Dato : 04-12-05 23:01

citat : men en ven lånte penge til et firma som skulle leje spilleautomater ud, da firmaet havde kørt en periode, ringede han for at få udsættelse 14 dg. pga. en fejl der var sket i hans firma... det kunne ikke komme på tale og kort efter modtog han en opsigelse af lånet til indfrielse...
det lyder i mine øre som om at der er begået en misligholdelse af kontrakten ....!

Annuller spørgsmålet
Fra : hondazoomer

Dato : 17-01-06 09:27

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål