/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
dll fejl
Fra : tronddk
Vist : 429 gange
50 point
Dato : 17-10-05 20:51

hvordan ratter jeg fejlene : validation failed for c:\windows\system32\vsinit.dll. you probably are missing a necessary root cetuficade. og validation failed for c:\windows\system32\vsdata.dll. you probably are missing a necessary root cetuficade har formater min computer for 4 dage siden af samme grund men den er så kommet igen og nu vel jeg vide hvordan man ratter fejlene kan ikke bruge firefox,msn,mit antivirus program kan ikke opgrader og min zone alarm vel ikke starte

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 17-10-05 20:57

Det lyder da som om du har fået noget snavs på. Prøv at se på www.arlet.dk www.virusfri.nu når du så har fået tjekket og evt. fjernet virus, kan du så rep. windows

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-10-05 20:58

Husk at tage stikket ud, indtil du har fået installeret dit virusprogram igen

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 17-10-05 21:09

var det så nemt lol at slå systemgendannelse fra og så til igen (med genstartnign imellem )

Godkendelse af svar
Fra : tronddk

Dato : 17-10-05 21:12

Tak for svaret Nordsted1.