/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
mus og keyboard ?
Fra : karin42
Vist : 632 gange
200 point
Dato : 28-10-02 13:17

Da jeg før er blevet hjulpet - godt endda ! har jeg her en forespørgsel : har noget prøvet at musen på et tidspunkt ikke kan flytte pilen ? ( ledningsfri logitech ) og at der også er besvær med at skrive ? ledningsfri logitech kebyoard vi har sat nye batterier i begge dele ! forretningen hvor vi fik en ny harddisk installeret ( ca 2 mdr siden ) har aldrig hørt om fænomenet .... ! mærkeligt ikke ? er der en som har et bud ?
mvh. eriksen

Kommentar
Fra : greenfield69

Dato : 28-10-02 13:23

Hej Karin42.
Du kunne prøve, inde fra dit kontrolpanel/system/hardware/enhedshåndtering, at fjerne mus og tastatur. Derefter skal du genstarte, og maskinen vil selv genfinde de "tabte" dele.
God fornøjelse og held og lykke.
Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : danske

Dato : 28-10-02 13:43

Hej Karin42

Måske kan det være at du sætter hastighed og/eller accelerationen ned, det har virket på min vens mus.

Mvh.
Danske

Kommentar
Fra : SANTA2002

Dato : 28-10-02 14:03

Jeg tvivler på at det er et driver spg idet den jo virker engang imellem
Hastigheden ville muligves virke med din mus men her tvivler jeg også lidt .-))
Dog kunne det være en løs forbindelse i modtageren af signalerne fra dit keyboard & mus som så ikke virker hele tiden

Håber da du finder dit problem

Mvh
SANTA

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-10-02 13:13

karin42 wrote:
> Da jeg før er blevet hjulpet - godt endda ! har jeg her en
> forespørgsel
>> har noget prøvet at musen på et tidspunkt ikke kan flytte pilen ? (
> ledningsfri logitech ) og at der også er besvær med at skrive ?
> ledningsfri logitech kebyoard vi har sat nye batterier i begge dele !
> forretningen hvor vi fik en ny harddisk installeret ( ca 2 mdr siden
> ) har aldrig hørt om fænomenet .... ! mærkeligt ikke ? er der en som
> har et bud ?
> mvh. eriksen

Du kan finde Nick & Jays tekster i coveret til deres cd.

/Nikolaj

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-10-02 13:44

"Nikolaj Borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> wrote in message
news:EP9v9.186723$Qk5.6543298@news010.worldonline.dk...
> karin42 wrote:
> > Da jeg før er blevet hjulpet - godt endda ! har jeg her en
> > forespørgsel
> >> har noget prøvet at musen på et tidspunkt ikke kan flytte pilen ? (
> > ledningsfri logitech ) og at der også er besvær med at skrive ?
> > ledningsfri logitech kebyoard vi har sat nye batterier i begge dele !
> > forretningen hvor vi fik en ny harddisk installeret ( ca 2 mdr siden
> > ) har aldrig hørt om fænomenet .... ! mærkeligt ikke ? er der en som
> > har et bud ?
> > mvh. eriksen
>
> Du kan finde Nick & Jays tekster i coveret til deres cd.

ROTFL

Godt at kaffeslurken var sunket, ellers var det røget ud over skærm og
tastatur.

/Thomas W.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-10-02 13:43

On Mon, 28 Oct 2002 12:17:24 GMT, "karin42" <karin42.news@kandu.dk>
wrote:

> Da jeg før er blevet hjulpet - godt endda ! har jeg her en forespørgsel
> : har noget prøvet at musen på et tidspunkt ikke kan flytte pilen ? (
> ledningsfri logitech ) og at der også er besvær med at skrive ?
> ledningsfri logitech kebyoard vi har sat nye batterier i begge dele !
> forretningen hvor vi fik en ny harddisk installeret ( ca 2 mdr siden )
> har aldrig hørt om fænomenet .... ! mærkeligt ikke ? er der en som har
> et bud ?

Nu er det ikke den helt rigtige gruppe at spørge om sådan noget i.
Prøv med dk.edb.hardware eller noget i den stil.

Men jeg har også været ude for det samme. Problemet var
tilsyneladende, at modtageren stod oven på computeren
(metal-kabinettet), og det kunne den ikke lide. Prøv at flytte
modtageren så langt væk fra elektroniske dimser som muligt.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Martin Møller
E-mail: martinhm@spamfilter.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-10-02 13:52

[Snip - OT svar]

Ok, det var måske lidt OT at svare her, beklager. Men hvis svaret nu
kan bruges, så slipper de jo for at spørge igen, så svaret havner i
dk.politik, dk.fritid.dyr.hest eller hvor kandu.dk ellers mener det
hører hjemme.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Martin Møller
E-mail: martinhm@spamfilter.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-10-02 15:41

> Godt at kaffeslurken var sunket, ellers var det røget ud over skærm og
> tastatur.

Hehe. LOL.

--
Bjørn E. Thorup
www.home1.stofanet.dk/thorup
"This is not Nam, This is bowling. There are rules"
Nobody calls me Lebowski. You got the wrong guy. I'm the Dude, man

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-10-02 18:06

"karin42" <karin42.news@kandu.dk> wrote in message
news:zL9v9.186719$Qk5.6542779@news010.worldonline.dk...
> Da jeg før er blevet hjulpet - godt endda ! har jeg her en forespørgsel
> : har noget prøvet at musen på et tidspunkt ikke kan flytte pilen ? (

> mvh. eriksen

Mark Knofler : Irish Boy....

> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

jaja... igen igen ......

--
Mvh
Lars B. Jensen

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 28-10-02 20:51

Vi takker for svarene ( undskyld det forkerte rum !! ) nu vil vi ha' alle svarene prøvet ...pc're er jo nogle underlige størelser ! mvh eriksen

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 28-10-02 20:51

Vi takker for svarene ( undskyld det forkerte rum !! ) nu vil vi ha' alle svarene prøvet ...pc're er jo nogle underlige størelser ! mvh eriksen

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 28-10-02 21:27

Hej Eriksen

Prøv at rykke modtageren tættere på musen og tastaturet og se om dèt hjælper.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : SANTA2002

Dato : 29-10-02 09:01

Der står i "alle" vejledninger som jeg har læst at modtageren helst skal være MINDST 20 cm fra alt andet strømafgivende materiale så den skal ikke rykkes tættere på da Men du kunne nu da prøve at rykke dem længere væk

Det var da en mulighed

Mvh
SANTA

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 29-10-02 15:29

Rigtig, Santa, den må ikke være for tæt på - men den må så sandelig heller ikke være for langt væk. Og den sidste fejl er nok mere almindelig end den første, netop fordi der ikke på samme måde advares imod den.

Kommentar
Fra : FatAss

Dato : 12-11-02 01:13

Hey!
-Jeg hælder osse mest til at du skulle prøve at se på driverne...
-geninstaller dem og se om det virker...
-held og lykke-

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 12-11-02 13:29

hej alle der har svaret på mit spørgsmål - tingene fungerer nu !
jeg ønsker ikke flere svar - tak mvh eriksen.

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 12-11-02 13:29

hej alle der har svaret på mit spørgsmål - tingene fungerer nu !
jeg ønsker ikke flere svar - tak mvh eriksen.

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 12-11-02 13:29

hej alle der har svaret på mit spørgsmål - tingene fungerer nu !
jeg ønsker ikke flere svar - tak mvh eriksen.