/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Zippo Tricks
Fra : epidedymittis
Vist : 2106 gange
20 point
Dato : 16-10-05 21:00

Jeg plejede at ha' det sjovt på www.zippotricks.com, den lukkede, og så havde jeg det bare sjovt på www.lightertricks.com. Dén ser nu også ud til at være lukket, så nu står jeg og har ingen steder at gå hen.

Er der nogen der kender til sites med zippotricks?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-10-05 21:07
Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 30 point
Dato : 16-10-05 21:08
Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 16-10-05 21:16

Yes.. Eyvind, - dine links refererer til lightertricks.com, eller er jokes. Jeg har selvfølgelig søgt på google, men fandt intet. Måske er det blevet ulovligt?!

Bentjuul, dit link henviser også til lightertricks.com.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-10-05 21:21

epidedymittis.............................................er det snavsede sider vi skal finde til dig.
.
[V] >>>>> [ ]

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-10-05 21:21

epidedymittis.............................................er det snavsede sider vi skal finde til dig.
.
[V] >>>>> [ ]

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 16-10-05 21:33

Snavsede?? Nææ.. det tror jeg såmænd ikke..

Det ku da godt være, at leg med ild var blevet ulovligt?

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 16-10-05 23:13

Ligemeget folkens. Har selv fundet ud af det!

http://lightertricks.com/ virker

http://www.lightertricks.com/ virker IKKE!

Sådan et par w'er gør åbenbart meget forskel!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-10-05 23:23

Ja og det stod der i det link jeg lagde for et par timer siden. så du har da ikke prøvet det links der stod på den side du kom ind på

//bentjuul

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 16-10-05 23:42

Du har så evigt ret bentjuul Det er den gode side af sagen.

Den dårlige er, at jeg selvfølgelig skulle prøve et avanceret trick. Jeg mister herredømmet, og skidtet rammer min bærbare pc's skærm, og laver en stjerne. Så nu har jeg et lille mørkt område i bunden af min skærm..

Godkendelse af svar
Fra : epidedymittis

Dato : 16-10-05 23:43

Tak for svaret bentjuul.