/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Winduer
Fra : bjarnebr
Vist : 389 gange
200 point
Dato : 16-10-05 19:20

Når jeg åbner link for at komme på nettet, åbner det kun som et normalt vindue og ikke maksimeret, hvis jeg maksimerer dette vindue, og derefter skifter til et andet site, åbnes dette maksimeret, men hvis jeg lukker ned og så går på nettet igen åbnes der igen som normalt vindue, jeg kører diskoprydning og defragmentering mindst en gang om ugen, jeg har Windows XP på engelsk og Avast antivirus samt Microsofts antispyvare, alt er selvfølgeligt fuldt opdateret, jeg har også prøvet at formatere harddisken og geninstallere alt, men det hjalp ikke. H V O R F O R I K K E ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-10-05 19:30

åbn din browser > maximer > luk din browser
åbn din browser som nu er maximeret

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 210 point
Dato : 16-10-05 19:32

eller h-klik på dit (blå e) >vælg egenskaber > her kan du bestemme hvordan din browser skal åbne.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 16-10-05 19:32

Det har jeg prøvet - det virker ikke! (se spørgsmålet)
mvh
Bjarnebr

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-10-05 19:38

Ja - men du skal lukke lige efter du har maximeret.
Jeg bruger det selv. Win 2000

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 16-10-05 19:41

Hej Eyvind
Mens jeg skrev svaret på din første kommentar kom di anden kommentar, er det det blå der er i øverste venstre hjørne foran sidens navn for så er der kun to linier nemlig Close og Make available ofline.
mvh
Bjarnebr

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 16-10-05 19:44

Hej Eyvind
Nu virker det tilsyneladende, jeg ved ikke hvad jeg har gjort, men jeg foretrækker ikke at pille mere.
mvh
Bjarnebr

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 16-10-05 19:44

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 16-10-05 19:54

Der var jeg lidt for hurtig på aftrækkeren for det virker kun på Kandu, men jeg har jo givet dig mine 200 poients, så jeg må bare stille spørgsmålet igen, det er der ikke noget at gøre ved!
Bjarnebr

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-10-05 20:02

Spørg du bare videre her

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-10-05 20:14

prøv lige:
h-klik på internet Explorer (det blå e)
vælg egenskaber
fanen genvej
i destination skal der stå: ["C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE"]
i start i skal der stå: [%HOMEDRIVE%%HOMEPATH%]
i genvejstast skal der stå:[Ingen]
i kør skal der stå: [Normalt vindue] ell [Minimeret] ell [Maximeret]
Normalt vindue kan godt gøres mindre og hvis den lukkes som mindre åbnes den også som mindre

fanen generelt.............kig lige om den er skrivebeskyttet, for så kan du ikke ændre noget, før du fjerner skrivebeskyttelsen.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 16-10-05 20:20

Hej Eyvind
(Se også spørgsmålet Winduer "2")
Hvad for et blå E?
Bjarnebr

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-10-05 20:47

Ja det er da rigtigt - jeg læste det som om det var genvejen til din browser.
Sorry.