/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
siemens a50
Fra : anonymm
Vist : 470 gange
10 point
Dato : 27-10-02 23:47

Jeg har en siemens a50.
Den virker kunn med netcom og ikke med telenor kan man åpne nettverksperre med koder selv eller må man vente 13 mnd?

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 20 point
Dato : 28-10-02 00:58

> Jeg har en siemens a50.
> Den virker kunn med netcom og ikke med telenor kan man åpne
> nettverksperre med koder selv eller må man vente 13 mnd?
>

Det kan desværre ikke lade sig gøre endnu, men der kommer nok en løsning i
løbet af et par måneder.

--
mvh Kasper Grevsen / Unlock Århus
PS: Fjern store bogstaver fra emailadressen.

Unlock og reparation af Nokia 3310/3330 og Siemens C45 m.fl.
Jeg yder naturligvis garanti på telefonerne.

Godkendelse af svar
Fra : anonymm

Dato : 11-04-05 23:03

Tak for svaret Kasper Vibe Grevsen.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-04-05 22:50

On Mon, 11 Apr 2005 20:44:48 GMT, "anonymm" <anonymm.news@kandu.dk>
wrote:

>Tak for svaret Kasper Vibe Grevsen.

Godt så, det er så kun 2½ år siden det pågældende svar blev postet!

Det skal for en god ordens skyld siges, at det forlængt er blevet
muligt at låse Siemens A50 op.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Vind gratis unlock - tilmeld dig nyhedsbrevet på hjemmesiden.