/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
slideshowprogram
Fra : washington
Vist : 427 gange
90 point
Dato : 16-10-05 13:21

Hvem kan anbefale et godt slideshow program, så man - uden først at skulle læse til atomfysiker - kan få sine digitale foto brændt ned på en DVD til fremvisning på TV?

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 16-10-05 13:32
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-10-05 13:37

Jeg bruger denne>>>
http://www.momentodvd.com/
En ordentlig børge
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-10-05 13:48
Kommentar
Fra : washington

Dato : 16-10-05 16:10

Jeg har taget en stirrer på Momento-Express, og umiddelbart virker det som et godt program, men hvorfor kan jeg ikke lægge mere end et musiknummer ind som baggrundsmusik....helt ærligt, der kan godt blive lidt ensformigt, hvis man en ½ time skal høre det samme nummer?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-10-05 19:58

Prøv at download deres User Guide også og så se på side 11, om hvordan man tilføjer musik.

//bentjuul

Kommentar
Fra : michpede

Dato : 24-10-05 19:46

hej washington

jeg bruger photostory on cd & dvd det er simpelt pogram med mange muligheder og så kan du selv bestemme hvor længe de forskellige billeder skal vises du kan finde det på www.magix .com

// michpede

Kommentar
Fra : washington

Dato : 27-10-05 22:59

jeg prøver i øjeblikket at anvende Photo Story 3, men da jeg ville 'se fortællingen' kom der en lille dialogboks frem "adgang nægtet", hvad fa... er der nu galt?

Kommentar
Fra : eskedal

Dato : 09-11-05 13:36

Jeg har fulgt med i debatten da jeg har brug for et lignende program, som skal kunne:
- indlægge lydfil for hvert billede
- variere længden på billedvisningen (individuelt for hvert billede)
- lægge slideshow'et ned på en CD elle DVD, så det også kan vises på en DVD-afspiller, der kan afspille-.jpg-filer
- skifte fra det ene slide til det andet uden de skrækkelige overgange, der minder mig om forfærdelige musikvideoer

jeg har prøver Momento-Express, men synes det er skrækkeligt langsomt og mangler simple overgange.
Er der nogle forslag?

Kommentar
Fra : j.l.

Dato : 10-11-05 15:47

jeg bruger to slidshow pogrammer, de er hver for sig meget gode
de hedder: My DVD Slidshow
TVCD v 2.01
p.s. de er også gratis pogrammer

Kommentar
Fra : eskedal

Dato : 11-11-05 09:47

Tak til j.l.
Du har vel ikke link for download til dine to forslag?

eskedal

Kommentar
Fra : j.l.

Dato : 11-11-05 12:02

ok her er en trist oplysning, TVCDv. 2,01 og MY DVD Slidshow er ikke gratis mere. se www.roxio.com
men jeg har en anden der er super god, prøv at se på www.xatshow.com der er der et gratis pogram plus en del købe pogrammer, alle deres pogrammer laver rigtig flotte billeder
j.l.