/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Pgo comet el-start
Fra : Pellemiss
Vist : 1212 gange
38 point
Dato : 16-10-05 00:14

Hej jeg har lige købt en comet. men el-starten virker ikk. og jeg er ikk den bedste til knallerter-.
så hvis i har et bud på hvad det kan være så må i MEGET gerne skrive det hehe
på forhånd tak

Kommentar
Fra : txn

Dato : 16-10-05 00:55

Det er sikker startmotoren der er i udu.Det kan da også være startrelæet eller bare startkontakten.Du må have en fagmand til at se på sagen.Er den købt fra ny skal den repareres på garantien.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-10-05 09:09

Leningen på stikket til el-starteren og på relæet er rimeligt dårligt. Sønnen har selv haft de samme problemer med sin

Comet

Kommentar
Fra : Pellemiss

Dato : 16-10-05 12:09

okay Nordsted1 hvad kan jeg gøre ved det?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-10-05 12:23

Pellemiss... du kan prøve at købe nye kabelsko til ledningerne, dem der sidder på irrer meget nemt, så de har en dårlig forbindelse

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 16-10-05 17:01

Tit er det kun fordi at kontakterne i bremsehåndtagene ikke virker, har du tjekket om der er bremselys, og har du prøvet at starte, ved at holde begge bremsehåndtag inde.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 16-10-05 18:23

Hvis den drejer rundt uden at tage fat, så skal der ses på startertandhjulet.
Ellers er det som de andre siger.

Kommentar
Fra : txn

Dato : 16-10-05 20:35

Du kan høre om startmotoren kører.Hvis ikke så lyt til NoShyGuy.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 16-10-05 20:59

tnx: Vrøvl
VH Palle Hansen