/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Hvor fås den billigste trailer?
Fra : Moggi
Vist : 3092 gange
80 point
Dato : 15-10-05 21:23

Jeg er interesseret i en en-akslet trailer til alm. privat brug.
Jeg har bla. kigget i Den Blå Avis, men syntes at brugte trailere som er sat til salg af privatpersoner generelt ser for dyre ud.
Derfor er jeg - indtil videre - nået frem til at jeg ligeså godt kan købe en ny.
Jeg har kigget på Brenderup's model 1205 S.
Det billigste jeg har fundet den til er kr. 4800 incl. presenning og næsehjul, såfremt jeg henter den i Tyskland.
Nogle gode forslag til en god billig trailer? Forhandler?
kravet er: ca. 2 meter lang.
Hvis tilbuddet er godt, så kan en brugt også være interessant.

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 15-10-05 21:34

Prøv Harald Nyborg eller Bilka

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-10-05 21:36

prøv at kigge her:
http://www.pantrailer.dk/
Jeg har selv købt en trailer her, og de er til at handle med.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 15-10-05 21:40

hvis du kan få den til 4800 kr, skal du nok ikke forvente at finde den mange kroner billigere.
Jeg har selv for et par år siden købt en billig trailer, og den er altså heller ikke mere værd.
Hvis du skal bruge den meget, skal du regne med at skifte lejer efter rimelig kort tid, og husk at holde stikket rent. ellers giver det hurtigt problemer med lygterne

Accepteret svar
Fra : h_bmv

Modtaget 80 point
Dato : 16-10-05 09:45

hmm...

Du kan prøve at tjekke dem her ud , mener at have set at de skulle være billige for nogen tid tilbage, har ikke nogen erfaringer med dem : http://www.kongeaa.dk/default.htm

Men det er der åbenbart nogen der har:

http://66.249.93.104/search?q=cache:ZOlAaUMWnG0J:joras.dk/wiz/forum_posts.asp%3FTID%3D3489%26PN%3D3+kong%C3%A5+trailercenter&hl=da&client=firefox-a

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 20-10-05 19:03

Andre forslag? Kan man evt. købe gode tyske mærker? Hvilke mærker er tyskernes foretrukne? Links?

Godkendelse af svar
Fra : Moggi

Dato : 08-11-05 15:33

Tak for svaret h_bmv.

Kommentar
Fra : Perege