/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Netværk hopper af og på
Fra : Angband
Vist : 934 gange
161 point
Dato : 15-10-05 10:25

Hej

Jeg sidder med en computer der er på internettet så er den af og så på... etc.

Jeg kører med D-link Air DWL-510 Wireless PCI Adapter, og mit netværk er krypteret.

Jeg har Windows XP Home edition version 2002 med Service Pack 2.

Her er en ipconfig

Windows IP-konfiguration

Værtsnavn. . . . . . . . . . . . . . . . . . : 11time3
Primært DNS-suffiks. . . . . . . . . . . . . :
Nodetype . . . . . . . . . . . . . . . . . . : Ukendt
IP-routing aktiveret . . . . . . . . . . . . : Nej
WINS-proxy aktiveret . . . . . . . . . . . . : Nej

Ethernet-netværkskort Trådløs netværksforbindelse 2:

Forbindelsesspecifikt DNS-suffiks. . . . . . :
Beskrivelse. . . . . . . . . . . . . . . . . : D-Link Air DWL-510 Wireless
PCI Adapter
Fysisk adresse . . . . . . . . . . . . . . . : 00-05-5D-4B-86-77
Dhcp aktiveret . . . . . . . . . . . . . . . : Ja
Automatisk konfiguration aktiveret . . . . . : Ja
IP-adresse . . . . . . . . . . . . . . . . . : 10.0.0.6
Undernetmaske. . . . . . . . . . . . . . . . : 255.255.255.0
Standardgateway. . . . . . . . . . . . . . . : 10.0.0.1
DHCP-server. . . . . . . . . . . . . . . . . : 10.0.0.1
DNS-servere. . . . . . . . . . . . . . . . . : 10.0.0.1
Rettigheden opnået . . . . . . . . . . . . . : 15. oktober 2005 10:19:55
Rettigheden udløber. . . . . . . . . . . . . : 22. oktober 2005 10:19:55

Kommentar
Fra : Rosco40

Dato : 15-10-05 10:55

Hvis du har sat flueben ved , Aktiver netværksadgangskontrol ved hjælp af IEEE 802,1X.
Kan det måske være problemet.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 15-10-05 10:57

Hejsa
lyder som om din Router ikke sender en "keep alive"
prøv at gå configurationen igennem i routeren og sæt evt. interval ned for "keep alive"

Kommentar
Fra : pernilleE

Dato : 15-10-05 11:11

Der er IKKE flueben i Aktiver netværksadgangskontrol ved hjælp af IEEE 802,1X.

Hvor kan du se Keep Alive?

Forresten vi har andre computere der ikke køre med D-Link. Som kan køre trådløst over nettet uden probleme fra de samme steder uden problemer

/angband

Kommentar
Fra : pernilleE

Dato : 15-10-05 11:37

p.s. min mors bruger

Kommentar
Fra : dk

Dato : 21-10-05 13:05

får du nogen fejl medd. ??

ellers lidt om keep alive her
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;813827