/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Half Life 2
Fra : amc
Vist : 462 gange
250 point
Dato : 15-10-05 09:59

Jeg kar lige køre Half Life 2 ind på ny og hentet alle opdate men være gang jeg prøver at starte spillet så genstarter min pc... Jeg har lige sat nyt grafikkort i gik fra en geforce 5500 128 mb til geforce 6200 256 mb så der skulle jo ikke være noget galt der....

Kommentar
Fra : rense

Dato : 15-10-05 10:01

prøv og slet spillet og instaler det igen.

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 15-10-05 14:59

det samme har jeg prøvet med et andet spil... jeg geninstallerede det.

Kommentar
Fra : amc

Dato : 19-10-05 17:17

Så har jeg prøvet at instaler spillet igen...Kørte godt så jeg gik igang med at hentet Deathmatch og alt det andet men kunne download så var det galt igen..Så nu er jeg ved at instaler igen(men kun selve spillet) så håber det dur..

Kommentar
Fra : amc

Dato : 20-10-05 18:04

Det gik ikke...Det er når spillet opdater sig selv det går galt...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-10-05 18:11

Prøv med den nyeste grafikkort driver. Halflife 2 har skabt mange problemer med lidt ældre drivere!
Du finder de nyeste drivere på http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

Kommentar
Fra : amc

Dato : 20-10-05 18:42

Jeg har den nyeste driver inde

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-10-05 09:53

Prøv at gå ind under Kontrolpanel > System > Avanceret > og tryk på Indstillinger under Start og genoprettelse. Fjern flueben ved Genstart automatisk! Der burde så komme en blå skærm med en fejlmeddelelse når den genstarter! Skriv fejlmeddelelsen ned og smid den herind!

Kommentar
Fra : amc

Dato : 21-10-05 13:48

Der kom ny driver den 18/10/05 lader til det køre nu...Ellers høre du fra mig tedd

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 250 point
Dato : 21-10-05 18:30

Det kan altid betale sig at læse driver release notes hos nvidia!

Kommentar
Fra : Alex2000

Dato : 25-10-05 16:48

dET KAN VÆRE DIT BUNDKORT DER ER I STYKKER...

Min havde det samme problem med andre spil oz.. at den genstartede når jeg skulle ind i et spil eller computeren lavede noget der krævede lidt af den hehe..

Så fik nyt bundkort og så virkede det.

Godkendelse af svar
Fra : amc

Dato : 25-10-05 17:01

Tak for svaret tedd.