/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
oki..hvad får vi, konge eller?
Fra : mangorossa
Vist : 486 gange
100 point
Dato : 14-10-05 23:43

Prinsesse..., Vores nye kronprincesse eller konge er på vej..
Jeg tror det bliver en lille konge..3640,- g

men kom med et bud!

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 14-10-05 23:50

...det bli'r en tronfølger

Kronprins - 3950g eller kronprinsesse 3710g ...

- men en konge bli'r det ikke

/berpox

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 14-10-05 23:52

oki..lad os få nogle bud!

Accepteret svar
Fra : Franksp

Modtaget 110 point
Dato : 14-10-05 23:55

Det bliver en konge. Mary er blevet scannet, ifølge de "kulørte" ugeblade. Jeg er stor Royalist, men stiller kvinder og mænd lige. Men jeg ønsker helst en KONGE.

Mvh og god efterårsferie

Frank

Kommentar
Fra : vivi1959

Dato : 14-10-05 23:57

Jeg tror på en kronprins på 3270 gram

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-10-05 23:58

En prins eller prinsesse vægt ca. 3400 g

På nuværende tidspunkt kan det jo ikke blive en kronprins, kronprinsesse eller tronfølger, men en kommende.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 14-10-05 23:58

Eneste grund er, at jeg som sagt er Royalist, synes der er lidt majestætisk over at have en KONGE.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 15-10-05 00:05

Hmm, jeg synes der har været "nosser" i vores dronning..så, jeg er egentlig ligeglad om det bliver en dronning eller konge...men tror som sagt på en konge... bliver imor...

og, det bliver imorgen kl. 15.15

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 15-10-05 00:05

imorgen

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 15-10-05 00:06

øøh det vil sige, idag

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 15-10-05 00:17

En prinsesse på 2950 g. og 50 cm. laaaang

I dag lørdag selvfølgelig.
Tillykke på forhånd - til os allesammen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-10-05 00:24

Endnu en at forsørge.

Men det er jo kun rygter, at kronprinsessen på nuværende tidspunkt er indlagt, men hun føder vel en dag.
Så vil jeg da for de kommende forældre ønske, at det forløber, som det skal.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 15-10-05 00:34

årggh ans..det i orden at være lidt romantisk

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-10-05 00:39

Jeg gætter på en lille prinsesse, størrelse underordnet, bare hun er sund og rask [hør]

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-10-05 01:23

Ja, det gider jeg ikke gætte på.
Det er bare en mere der skal forsørges i DK's dyreste familie på "overførselsindkomst"

mvh dova

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 15-10-05 01:30

Totalt pisseligegyldigt. Den familie har, ligesom de fleste andre royale familier, udspillet sin rolle, ved at afmystificere begrebet kongehus. Jeg mener; enhver kan jo efterhånden blive prins eller prinsesse ved giftermål.

Kommentar
Fra : Innocent

Dato : 15-10-05 01:52

Kongehus, Kig og lyt mm undværer jeg gerne. Sidstnævnte er det frivilligt at spilde penge på. Det er det desværre ikke med førstnævnte

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-10-05 02:49

Det blir' i hvert tilfælde en ½ anden generations indvandrer LOOL. Så sig ikke, at de ikke blir integreret......nærmest implanteret

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-10-05 02:53

Dronningen har nosser blev der sagt LOOL

Ja for fanden - det er vel en nødvendighed, når gemalen har æggestokke

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 15-10-05 04:36
Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 15-10-05 04:36

Hov, så ikke nogen misforstår, det er en lille fin søn hun har fået sig. Hende og sønnen har det godt

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 15-10-05 04:42

http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=3017835
sidste gang for prins knud

her er vægt

"Hendes Kongelige Højhed Kronprinsesse Mary har lørdag den 15. oktober 2005 kl. 01.57 på Rigshospitalet født en velskabt søn.
Vægt: 3500 gr., længde: 51 cm. Mor og barn har det godt.

Nu vil jeg i seng, har LANGT om længe fået fri fra arbejde, godnat til jer alle og tillykke med vores nye lille prins, som en dag bliver konge.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-10-05 07:39

Har i TV-avisens ekstraudsendelse her til morgen mindst 6 gange hørt, at det nyfødte drengebarn er normalt.

Det glæder mig meget på forældrernes vegne, og samtidig vil det være et frisk pust, at få en normal ind i den familie......

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 15-10-05 09:04

Frederik Joachim Nicolai Felix.........Rosalina, det er da vist på tide med en lille prinsesse

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 15-10-05 09:06

Nå. ok, bedre held næste gang!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-10-05 09:13

Det blev ikke til en konge, kun en lille dreng.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 15-10-05 11:03

Jamen det er da dejligt, glæder mig på forældrenes vegne.

Godkendelse af svar
Fra : mangorossa

Dato : 15-10-05 11:05

Tak for svaret Franksp.

Når nu du er roalist får du pointene Frank

Og du fik jo også ret

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 17-10-05 22:23

Tak, Mango

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 17-10-05 23:02

Royalist, staves det..kom lige til at se jeg havde skrevet noget værre vrøvl..velbekomme Frank