/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
ati2dvag.dll give blå stop fejl skærm
Fra : Surf
Vist : 1274 gange
50 point
Dato : 27-10-02 19:07

her for nylig fik jeg en ny grafikkort en ATI Radeon 9700 Pro
også var alt godt for mig

(skulle også lige sige at jeg også har fået et nyt bundkort)
men men men lige indtil jeg fik købt NHL 2003. og jeg fandt ud af at det var driveren der var galt med

den jeg hade var 6143 men det var den spillet crashes i. også kom den blå skærm der meldte at det var filen ati2dvag som var galt med

også hente jeg 6166 og det var det sammet som før. så hente jeg 6193 det var den driver som både EASO og ATI selv anbefalde men men men
spillet crashes stadigvæk men jeg fået ikke den blå skærm mere

min spec er
ATI Radeon 9700 Pro
driver er 6143, 6166, 6193
Diretx 8.1

håber det er nok

Kommentar
Fra : technet

Dato : 27-10-02 23:34
Kommentar
Fra : Surf

Dato : 28-10-02 00:28

Til technet

Hvad fanden (ups undskyld) har det med mit problem at gøre med om jeg så må spørge

hvis du ikke kan kommer med andet bude du overhovedet ikke at haet komme med et kommentar

og jeg kan ikke se hvad det har med mit problem at gøre. fordi alle andrer spil er det bare super godt

så kom lige igen med et ordligt svar ikk

Kommentar
Fra : technet

Dato : 28-10-02 02:42

sådan som du fare op vil jeg overhovedet ikke hjælpe dig
for hvis du ikke læser lære du heller ikke noget

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 28-10-02 02:48

så så så fald nlige ned technet

jeg kan stadigvæk ikke se hvad det har med mit problem at gøre. så vil du ikke lige fortælle mig det så er du en sød en, men nej jeg kan ikke se at det har med mit problem at gøre

med meget venlig hilsen Surf

Kommentar
Fra : technet

Dato : 28-10-02 09:09

nej men du er åbenbart ikke åben for alle de muligheder som andre folk har haft problemmer med det kort det kan være lige fra

men du kan da lige få et nyt hint
"vsync / direct3d eller gl deaktiviert"

men du kan da altid gå ind i ati forum eller deres info database og spørge der for du er nemlig ikke den eneste der det problem for hvis du spørge ati selv giver de dig en masse muligheder men det er du vel ligeglad med

det kunne jo også være at du skulle lige læse din manual igennem

der kan være så mange muligheder at man skal være åben og glad for at der er overhovedt nogen der gider og spilde deres tid på det men du kunne jo f.eks selv søge på nettet efter dit problem

ps..
ATI, competing with NVIDIA, introduced the RADEON 9500 PRO, which supports Microsoft's DirectX 9.0 platform, a popular platform for game developers..

hvad er directx 9.0
http://www.betanews.com/article.php3?sid=1011272367
http://www.pc-extreme.de/newspro/news-archiv.html
http://download.winhelpline.info/dlm_download.php?id=831

Kommentar
Fra : technet

Dato : 28-10-02 11:06

men det kan du vel nok forstå ???

OKEY DA hvis det er sådan så skal du se hvorfor

http://www.ati.com/support/infobase/4095.html

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 50 point
Dato : 28-10-02 21:08

Jaja

Hvorfor henter du ikke en optimeret driver istedet for, den fungerer optimalt også får du ovenikøbet et forum for folk, som KUN anvender ATI.

Nå men driveren kan hentes her :

http://drivers.driverheaven.net/

Installer den og du er sikker på at fgå dit problem løst