/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Program med Danmarkskort, og ruteplanlæg~
Fra : The_Evil_Bong
Vist : 2059 gange
40 point
Dato : 14-10-05 21:39

Hej..

Jeg har engang haft et program, med komplet kort over Danmark..

Jeg fik det i et K-Computer blad..

Man kunne også lave ruter, fra et sted og til et sted, evt. via et sted..

Vi skal ud og køre imorgen, og er ikke online, og så har jeg min bærbare med, så hvis man ikke kan finde vej, vil det være meget praktisk med sådan et program

Er der nogle der kan give mig navnet på sådan et? evt. hvor der kan downloades en gratis version af det, evt. ikke fuld version..

Mvh Simon

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-10-05 21:57

1.) http://www.krak.dk/

2.) http://www.dk.map24.com/

..er on-line 'ting'.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-10-05 21:59

..eller hos kort og matrikkelstyrelsen : http://www.kms.dk/C1256AE30031A4DC/(AllDocsByDocId)/C83347DEB2419460C1256BB90048037B?open

Gratis

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Ravni

Dato : 14-10-05 21:59
Kommentar
Fra : Ravni

Dato : 14-10-05 21:59
Kommentar
Fra : ferik

Dato : 14-10-05 22:05

lån på biblioteket route 66 eller
route 66 europa pro 2004, der får du også hus nr. i de fleste lande i vesteuropa
når det indlagt bliver det på computeren

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 14-10-05 22:38

Kraks vejviser, man kan selv laver ruter med at intaste start punkte od destination, og korten og ruten med alle vej nr. kan printes ud.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 14-10-05 22:48

du kan selvfølgelig ikke nå ret meget til imorgen når du ikke er online
men du skulle bestemt gå på biblioteket og låne nogle CD
f. eks. i router 66 pro kan du få en rute fra en gade og hus nr. til en anden

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 14-10-05 22:59

Krak.dk --> Det er jo online, og det måtte det ikke være..

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 14-10-05 23:01

Jo.. Kan man ikke finde router 66 pro på nettet? i gratis udgave?

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 14-10-05 23:16

dem jeg foreslår tror jeg bestemt ikke du kan finde på nettet

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 15-10-05 09:54

Her har du en side som du kan bruge en anden god gang..............tast ind sted du skal fra og sted du skal til .....virker fint

http://www.viamichelin.com/viamichelin/gbr/tpl/hme/MaHomePage.htm

mvh sverola

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 15-10-05 10:24

Go' formiddag. Hvis du ikke allerede er kørt ud i landet, hvis du ikke har været på biblioteket, hvis du stadig er interesseret, og hvis du vil oplyse en snabel-a-adresse, vil jeg i anledning af, at det er lørdag, sende dig en kopi af min udgave. Den er ikke helt ny, er fra før Storebæltsbroen, men de fleste byer i Danmark er da med .....

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 24-10-05 18:30

Hej Balcanard --> Mange tak for tilbudet, men
er kommet hjem igen, og vi fandt da det vi skulle finde, så smutter lige omkring bibloteket engang