/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
adobe
Fra : trimare46
Vist : 381 gange
100 point
Dato : 14-10-05 20:57

findes der et sted hvor man kan downloade adobe gratis. jeg skal lave en folder, og har læst lidt om adobes funktioner, og det er en del mere enkelt end word, så giv mig lige et praj hvis i kender en god side. jeg hører også gerne om der er nogle der har erfaring med dette

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-10-05 21:05

Nu ved jeg ikke hvorfor du sammenligner Adobe med Word - Det er 2 forskellige programmer.

Hvad er det du skal bruge det til og hvor kommer komputerspil ind i billedet?

http://www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-10-05 21:06

Du kan bruge dette program, gratis.
http://www.nordicos.org/programs/all/pdfcreator/
Adobe kan du ikke få gratis, kun adobe reader.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 14-10-05 21:50

det er nok lige en fejl at det står under computerspil

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 14-10-05 22:18

du teil. var det muligt at få lidt mere at vide om hvordan det skal downloades. jeg kommer ikke længere end til en liste med select mirrors. når jeg vælger et der, går den bare tilbage og begynder forfra

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-10-05 22:38

Ser ud til at være sprogpakken du har fat i.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-10-05 22:43
Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 14-10-05 22:46
Godkendelse af svar
Fra : trimare46

Dato : 14-10-05 22:58

Tak for svaret refi.
100 dask i kassen. det kunne selv jeg finde ud af at få downloadet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-10-05 23:05

Selv tak, men det var ikke nemt at forstå hvad det egentlig var du havde brug for.

God Weekend