/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
dvd skriver
Fra : gril
Vist : 1844 gange
100 point
Dato : 14-10-05 17:20

Hvor køber i jeres DVD skriver hende, for jeg skal bruge en 50-100 stk. jeg har kigget lidt på Internet men jeg syntes at de er lidt dyer dem jeg har fundet. kender i ikke en godt billig hjemmeside så må i meget gerne smide et link til mig

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 14-10-05 17:23

Jeg bestiller altid hos

http://www.nierle2.com/s01.php?cur=eur&sp=de&ag=1

Hurtig levering.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 14-10-05 17:25

Jeg zapper - og løber, hvor de er billigst på dagen - men altid i Tyskland. Ca. pris 375 kr for 100 skiver og 100 kasser - ce. 100 oveni, hvis det er mærkevare. Dertil ca. 90 kr i porto.

Så ca 5,5 stk med kasse og porto

http://wesellcd.com/shop/default.asp?SetLng=1

http://www.azomedia.dk/shop/default.asp?SetLng=1

http://www.mediecentralen.com/index.php?page=products&product_id=257

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-10-05 17:26

Her er "nierle" på dansk

http://www.nierle.dk/

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 14-10-05 17:27

ikke løber - køber..... Har i øvrigt også købt ved Nierle - også OK.

Men generelt er det faktisk ret stabilt, uanset, hvem du får fat på. Så beslut, hvad du vil have og check de forskellige sider.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-10-05 17:38

altid hos www.nierle.dk. Levering på ca 3-5 dage porto kr. 75,00, vi har aldrig haft noget at være utilfredse med, hverken cd-rom eller dvd'ere

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-10-05 18:05

Hos: http://www.wesellcd.com/shop/default.asp?SetLng=1 hurtig og billig, fragtpriser 60kr for op til 5 kg

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-10-05 18:56

De gange, jeg har bestilt hos Nierle, har jeg også fået en lille gave.

Kommentar
Fra : Miranda24

Dato : 14-10-05 21:39

hej

Som de andre vil jeg også foreslå at du går på www.nierle.dk,min kæresehar nemlig bestilt nogle ddvdskiver og cd skiver, for 2 dage siden og fik dem idag.
Der er i hvertfald hurtigt levering. Og på Nierle kan du også bestiller andre varer,som f.eks. patroner til printer, og meget mere.

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 14-10-05 23:34

Jeg vil også foreslå nierle ligsom stort set alle de andre.. hurtig levering, aldrig bøvl, gode priser, stort udvalg, og så har jeg fået en lille flaske whiskey (tror jeg det er) næsten hver gang jeg har købt hos dem. og så er det 77kr i porto stort set uanset hvor meget du køber.
Lige et godt tip.. hvis du bestiller cd/dvder i pakning af 100 så vær sikker på at de er i cakebox.. de sidste jeg bestiltte var ikke i cakebox og den indpakning ødelagde postdk hurtigt.. så da jeg fik dem lå der en 20-30 cder i bunden af kassen :( ik fedt!
->Brommi

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 18-10-05 11:13

Hvis du skal have billige Dvd og Cd skiver skal du købe dem hos www.azomedia.dk købte 100 DVD skiver her den anden dag derfra. 200kr med porto og det hele. Og de leverer meget hurtigt

Godkendelse af svar
Fra : gril

Dato : 20-10-05 22:00

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-10-05 22:25

Tak

Vi har altid været tilfredse med Nierle.