/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
kbdda.dll was loaded, but.....
Fra : hunterfoxx
Vist : 476 gange
20 point
Dato : 14-10-05 15:35

kdbda.dll was loaded, but the DLLRegisterServer entry point was not found.
This file can not be registered.

Dette er fejlmeldningen.
Findes der noget derude der kan bruges.. manualer .. exe.

20 point er alt jeg har.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 14-10-05 16:02

Kommer an på hvilket operativsystem du bruger.... kbdda.dll blev bl.a. brugt under windows NT ...

Det har med tastaturopsætningen at gøre - og det giver ingen mening at prøve at registrere den under W2k og XP...

mvh berpox

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 20 point
Dato : 14-10-05 18:46

Se lige her....der er nogle der har gjort noget "smart" med kbdda.dll - denne side fandtes ikke dengang jeg havde brug for at ændre "," til "." på num. tastatur. Jeg klarede den ved at bruge et program inkluderet i windows ressource kit - "Remapkey.exe"
- idet den kbdda.dll fra NT ikke kunne anvendes i w2k

http://www.winhelp.dk/95t24.htm

/berpox

Godkendelse af svar
Fra : hunterfoxx

Dato : 14-10-05 19:06

Tak for svaret berpox.