/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
warcarft
Fra : mcmidi
Vist : 350 gange
120 point
Dato : 14-10-05 13:35

hvordan kan jeg komme til at lave baner i warcarft.
har burge at lukke mit firewall ned og det hjælp ikke.

plz hjælp mig

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 14-10-05 19:10

er det world of warcraft eller frozen throne eller hvad er det

Kommentar
Fra : DemonHunter

Dato : 14-10-05 19:27

Hehe Først lars World of Warcraft (WoW) kan man vist ikke lave baner i efter hvad jeg ved.
Mcmidi : Højre klik på start og tryk på stifinder og find hvor dit spil er installeret og kig i dens mappe,
der skulle gerne være et program der ligner en slags rulle som hedder Warcraft Editor et eller andet til Warcraft 3
går ud fra det, War3 du mener, ellers ved jeg det ikke, har ikke spillet Warcraft 1 i Laaaaang tid ^_^'

Kommentar
Fra : mcmidi

Dato : 15-10-05 12:23

det er frozen thorne og et custom map

Kommentar
Fra : DemonHunter

Dato : 15-10-05 17:39

Warcraft 3 : Rign of chaos er næsten der samme som Frozen Throne efter som Frozen Throne er Exspansion.
Men mit svar er det samme som før. Og det skulle gerne virke ligeså. - Ozz Firwall har intet med Warcraft 3 World Editor :)

Kommentar
Fra : pjevs_dyret

Dato : 15-10-05 21:20

han mener at kunne create sine egen baner i battle.net (spade DemonHunter) han vil kunne lave andres baner i battle.net (tror jeg) (hvis det er wolrd edioter så kan jeg hjælpe jeg kan alt fra trigger till meele) jeg kan også få flere spille med i en bane og finde stort set alt (og få monsterne til at være mod alle og lave snevejr ;););) bare skrive hvis du skal have hjælp til noget i wolrd editor

Kommentar
Fra : mcmidi

Dato : 15-10-05 21:35

Kan i ikke Hjælpe mig med at gøre så jeg kan Create Baner i Battle.net og Custom ..

Svar på det TAK! i stedet for at svare på alt muligt andet

Kommentar
Fra : DemonHunter

Dato : 15-10-05 22:07

Pjevs tal ordenligt idiot. Og hvor fra skulle jeg vide det var battle.net det skrev han ligesom ikke velda ?.
Og Mcmidi, lav banen, Gem den, og så skulle den gerne være der hvor du choser bane, har du sovet i timen ?!
Og den skulle ozz gerne være der I Battle.net

Kommentar
Fra : pjevs_dyret

Dato : 16-10-05 08:00

jeg kender godt dit problem mcmidi.
vi kan godt create banerne men ander kan ikke komme ind fordi man skal fjerne port 6000 (eller noget i den stil)

Kommentar
Fra : mcmidi

Dato : 16-10-05 09:53

DemonHunter la vær med at skrive !
Du er for dum, du svare jo ikke på det jeg spørger om !

Kommentar
Fra : DemonHunter

Dato : 16-10-05 10:06

"hvordan kan jeg komme til at lave baner i warcarft.
har burge at lukke mit firewall ned og det hjælp ikke."

"plz hjælp mig"

HeY mcmidi, du lukker bare, Du spurgte hvordan man laver baner i Warcraft
og DET SVAREDE JEG PÅ !.
Så fuck da dig,
Im outta here.

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 16-10-05 19:18

DEMONHUNTER
1.) DU SKAL FANDME TALE PÆNT TIL FOLK HERINDE!
2.) Du har helt fat i den forkerte ende med det her:
Citat
Hehe Først lars World of Warcraft (WoW) kan man vist ikke lave baner i efter hvad jeg ved.
Mcmidi : Højre klik på start og tryk på stifinder og find hvor dit spil er installeret og kig i dens mappe,
der skulle gerne være et program der ligner en slags rulle som hedder Warcraft Editor et eller andet til Warcraft 3
går ud fra det, War3 du mener, ellers ved jeg det ikke, har ikke spillet Warcraft 1 i Laaaaang tid ^_^'

for du snakker om at lave baner (triggers osv.) hvis du tænker dig om så snakker han om firewalls! de blokkere ikke for sådan noget! det mcmidi snakker om er at lave dem over INTERNETTET

og så til et muligt svar (kan heller ikke selv men ved hvordan ) du skal prøve at få adgang til din Router. Du har en router der blokere spillets adgang til at lægge ting ud på nettet. Hvis du får adgang (aner ikke hvordan man gør men noget med at skrive 192.168.1.1 i din webbrowser af hvad jeg har hørt) så skal du give port nummer 6112 adgang. Dette er den eneste mulighed efter min erfaring. kan desværre ikke hjælpe dig yderligere

Kommentar
Fra : DemonHunter

Dato : 16-10-05 19:46

Alexander, styr dig lige og læs selv bedre efter, du skal ikke irettesætte mig. Fattet ?!
JEG talte ordenligt indtil Pjevs or Midi begyndte, men der ser du måske ikke hva ?.
Og jeg talte ikke om og lave baner, jeg forklarede hvordan han fandt ind til der
hvor programmet Warcraft 3 world editor! Og han har ikke sagt at det var inde under INTERNETTET!
Så hvor fra sku jeg vide det kloge ?! Hva ?!

Kommentar
Fra : pjevs_dyret

Dato : 16-10-05 22:00

kan det være så svært??? se her www.world-editor-tutorials.thehelper.net/ gå ned i bunden der står det"firewall and hosts" jeg er 11 år så er lidt svært at læse det!!! (for mig)

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 16-10-05 22:54

Lol du er virkelig lidt tumpet demonhunter.. han forklarer bare hvad han vil have et svar på.. og det der med internettet.. tsk hvis du er så skide klog inde på sådan noget så burde du da vide at problemer som det han har ikke løses ved at gå ind i world editor? han skal jo lave dem over internettet.. jeg kan godt se det er nemt at tage fejl når han siger "lave baner" men! han nævner også sin firewall.. der udelukkes så allerede world editor for hvis han kan åbne Warcraft kan han også åbne world editor.. de arbejder sammen så firewallen blokkere ikke.. den firewall han har fået i snak om er den på hans router såmen...

og det der med at mcimidi "begynder" at snakke grimt til dig passer jo ikke?!
Citat
Fra : mcmidi Dato : 15-10-05 21:35

Kan i ikke Hjælpe mig med at gøre så jeg kan Create Baner i Battle.net og Custom ..

Svar på det TAK! i stedet for at svare på alt muligt andet

1 Kommentar

Fra : DemonHunter Dato : 15-10-05 22:07

Pjevs tal ordenligt idiot. Og hvor fra skulle jeg vide det var battle.net det skrev han ligesom ikke velda ?.
Og Mcmidi, lav banen, Gem den, og så skulle den gerne være der hvor du choser bane, har du sovet i timen ?!
Og den skulle ozz gerne være der I Battle.net

her skriver du jo stadig om det skide world editor!! så jo faktisk skal jeg irettesætte dig -.- hvis ikke jeg gør det så risikere man at folk jo begynder at tro på dig, ikke fordi de ikke må det fordi du har forstand på det.. men de skal bare ikke lige begynde på at efterforske i flere timer med world editor pga. de vil ind i battle.net og lave baner online..

Kommentar
Fra : pjevs_dyret

Dato : 17-10-05 09:14
Kommentar
Fra : pjevs_dyret

Dato : 17-10-05 09:15

ops! kunne ikke styre min computer hehe

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 17-10-05 09:28

hehe pjevs_dyret der står jo nogen lunde det samme som jeg sagde tidligere men det da nice nok du fandt link til det

og jeg kan skam os hjælpe med triggers hvis det skulle være ! har brugt flere måneder i træk tidligere på at lave baner, som ingen kan komme til at spille pga. min router's firewall

Kommentar
Fra : mcmidi

Dato : 17-10-05 16:09

kan ingen svare på hvordan jeg laver baner på nette????

Kommentar
Fra : pjevs_dyret

Dato : 17-10-05 19:12

hey alex (må jeg kalde dig alex?)
send bare banerne til mig (jonatanknudsen@hotmail.com)
så får jeg en ven til at spille den med andre ;););)

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 17-10-05 20:51

mcmidi jeg har da svaret dig -.-?

og pjevs_dyret det vil jeg så gøre

Kommentar
Fra : mcmidi

Dato : 18-10-05 01:08

har du???????????????

Kommentar
Fra : pjevs_dyret

Dato : 18-10-05 07:56

yes lærete lige det der med teleport det er nemt

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 18-10-05 09:46

mcmidi
Citat
og så til et muligt svar (kan heller ikke selv men ved hvordan ) du skal prøve at få adgang til din Router. Du har en router der blokere spillets adgang til at lægge ting ud på nettet. Hvis du får adgang (aner ikke hvordan man gør men noget med at skrive 192.168.1.1 i din webbrowser af hvad jeg har hørt) så skal du give port nummer 6112 adgang. Dette er den eneste mulighed efter min erfaring. kan desværre ikke hjælpe dig yderligere

og så li et citat fra den hjemmeside som pjevs_dyret fandt..
Citat
Routers by nature block all incomming port addresses. The newer routers come with options to forward incomming ports. If your connecting through a router, you will need to configure the router to accept an incomming port. Newer routers are commonly conigured by keying in the routers IP address, in internet explorer. Some of the older routers may require a utility program that came from the original manufacturer.

The router configuration should have a chart of IP addresses, and the port number. Sometimes this is under Firewall settings, Game applications, or some other similar menu.

Key in the number you picked (6112) and your computers local IP address (192.168.100.1) for both TCP and UDP. If your router does not have the BOTH option, you will need to key in one for TCP, and one for UDP.

If your having trouble setting up your router, you can use the links below to help you.

portforward.com Has information for configuring different routers and games
Shields Up! A great utility to determine which ports are blocked, and how tough your security is.

Kommentar
Fra : pjevs_dyret

Dato : 27-10-05 06:45

du har en kasse med til din computer (min hedder cuc2000 series mother board) der står en ip adresse skriv den der hvor der står http://www.kandu.dk/dk/spg/76135 der skriver du din ip adresse så kommer noget med din email der skriver du admin ved password og username sletter du så kan du opne nogen porte