/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
VVS-mand der har lyst til at hjælpe
Fra : jacoblauvring
Vist : 821 gange
100 point
Dato : 14-10-05 09:38

Hej
Jeg skal have en ny vekselvarmer op i stedet for en gammel 200 liters varmtvandsbeholder.

Jeg har købet en Termix One Type 2 og jeg har lavet en masse forarbejde med rørene, med MultiPex rør, så det hele kommer tættere ind til væggen.

Jeg kunne muligvis også installere vekselvarmeren selv, men vil gerne have lidt hjælp til det i stedet.

Jeg skal bruge en vvs-mand der kan lave det sidste rørarbejde og installere vekselvarmeren og så lige godkende varmen, så vi snart kan få varme på igen inden det bliver rigtigt koldt

Er der en her der har lyst og tid i uge 43? Jeg bor i Odense

Med venlig hilsen

Jacob

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-10-05 10:21

Uklogt at opfordre til sort arbejde, på et offentlig site, når man har en nemt sporbart navn, og har angivet det halve af adressen!

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 14-10-05 10:28

jacob je kan godt forstå denne måde at søge en mand på.. vi har skulle have sat en nyt gasfyr op for 4 uger siden og har stadig ikke set manden og kommer heller ikke til det for jeg er ved at finde en anden..
og i mandags ringede jeg til en anden vvs mand for at få sat vand til et nyt badeværelse og de skulle så komme i dag.. men de har lige ringet at det nok først bliver på tirsdag, da de har meget travlt...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-10-05 11:49

Hvis du har fjernvarme, så lad en autoriseret sætte den op.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 14-10-05 12:18

Hvem i alverden siger at det er en sort vvs'er spørgeren søger??

Folk kan blive så trætte af ventetid at man søger efter hjælpen på utraditionel vis!
Al respekt for det!
Jeg synes ikke at noget tyder på at der søges efter sort arbejdskraft her.

God weekend

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 100 point
Dato : 14-10-05 12:28

Næh, vild.du ikke sådan direkte - men mellem linierne. Jeg skriver heller ikke ordret at der er opfordret til det. Jeg angiver kun at det er uklogt at gøre det, når nu lige vi er ude i flueknepperiet. Følg iøvrigt med i nyhederne og se at told og skat vil til at krydse rundt i villa-kvarterer og tage billeder af firma-biler.

Til Jacob. En søgning på www.dgs.dk firmaer - find nærmeste, skulle kunne give dig en række firmaer. Hvis du lyster kan du prøve at ringe til Brian på tlf 40338676, men jeg ved han også har travlt. Men hvis det kun er en enkelt dag, kan han vel finde et hul.

Kommentar
Fra : jacoblauvring

Dato : 14-10-05 13:01

Hej

Jeg søger netop IKKE efter en der gider at lave sort arbejde, så kan jeg jo lige så godt lave det selv. Jeg søger efter en der kan godkende det, så vekselvarmeren bliver ordentligt sat op.
Jeg kan godt selv sætte den op, så derfor vil jeg jo ikke have det gjort sort, så vil det jo stadig virke som om at det er mig selv der har gjort det.
Jeg vil have en der har forstand på det og som er til at tale med og som kan godkende det arbejde jeg selv har lavet, og så udføre resten. Han kan jo kigge på det og så sige om han vil eller ikke vil.

Med venlig hilsen
Jacob

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-10-05 13:13

Du har fået et tlf nummer....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-10-05 13:14

Han er selvstændig VVS'er

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 14-10-05 14:55

3773 >>

Citat
Følg iøvrigt med i nyhederne og se at told og skat vil til at krydse rundt i villa-kvarterer og tage billeder af firma-biler.

Er der noget i de 5 linier jeg skriver som på nogen måde indikerer at jeg ikke følger med i nyhederne??

Det var dog utroligt...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-10-05 15:07

Næh....

Hvorfor flipper du helt vildt ud? SOm jeg læser tingene er der da vist ingen der er væsentlig uenig i noget? Jacob har også slået fast, at han skal bruge en "hvid" VVS'er.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-10-05 15:09

Selvfølgelig, VIL man have ballade, kan man sagtens læse sætningen, således at jeg antyder du ikke gør det. Men det er såmænd ikke hensigten.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-10-05 15:10

Debatten er rimelig oppe og bimle på eniro lige nu......

Godkendelse af svar
Fra : jacoblauvring

Dato : 25-10-05 08:46

Tak for svaret 3773, jeg har dog lidt tilfældigt fundet en anden.