/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
M1
Fra : bentjuul
Vist : 554 gange
500 point
Dato : 14-10-05 01:25

Tråd til fri diskussion om M1 - !!!
?

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 500 point
Dato : 14-10-05 07:04

Fornuftigt med en tråd om M1
Tænker selv at flytte min 11 årige søns nr til M1. Som ellers er kædet til min TDC Duet.
Der må han ringe for 50kr./md. hvilket er rent til grin, da der også er et abnn. på 50kr/md.
Men CBB er også med i mine overvejelser.
For mig er begge tilbud/valg ok.

Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : alka

Dato : 14-10-05 07:28

Vi flytter begge vores mobiler til M1 - alt andet lige, er der ingen der har billigere taletid. SMS til fx Grønland/udland er det Tele2 med kun 20 øre der er billigst. De andre tager fra 2,50 kr. og op.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 14-10-05 07:35

Bruger ikke M1 på nogle af husstandens mobiler endnu, men det mest geniale er dog, at man via nettet (gratis / antal afhænger af abonnement) kan sende SMS'er - og også til f.eks. både TDC- og Telia-abonnenter http://m1.dk/sms_login.php

Kommentar
Fra : mibo5

Dato : 14-10-05 08:14

Hej
M1 ser billig ud og det er den vel osse hvis man kun skal have en telefon til at ringe til det koster 50 øre i Opkaldsafgift hvor det er nomalt at de koster 25 øre så er der SERVICEPAKKE m. udlandstelefoni, vis-nr. og banke-på pr. md. og telefonsvare er også med i den den koster 30 kroner pr. md. så er det vel ikke billigt

Jeg har valgt unotel http://www.unotel.dk/default.asp som jeg mener der det billigeste i øjeblikket hvor der er telefonsvare og vis nr. og udlandstelefoni med i prisen 63 øre og 16 for sms

mvh michael

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-10-05 10:02

Det havde været bedre, hvis der i tip var dette link

http://www.clickpoint.dk/pristjekket/mobil.htm

en klar oversigt om mobiltelefoni uden abonnement.

Hilsen ans og god weekend

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 14-10-05 10:28

Hey! Jeg har haft M1 i et års tid efterhånden er og supertilfreds med det!
Det er billigt, godt og meget overskueligt...

Og nu er det bare blevet endnu billigere siden jeg fik mit abonnement - det er bare om at springe på

Vaxen

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 14-10-05 12:45

Jeg må nok sige jeg har helliget mig Telmore med alt det her ikke noget mobil abonn.
Ikke fordi jeg har hørt dårligt om M1, de var her bare ikke da Telmore begyndte som den første herhjemme på det.

Jeg tror det er smag og behag hvad man vælger og det er vel også ligegyldigt. De få øre de ligger og roder i prisforskel, så er forskellen i prduktet ens.

Hygge...

Kommentar
Fra : m_ytz

Dato : 18-10-05 16:44

Vil nu sige hvorfor betale 50øre i opkalds afgift når men kan slippe afsted med 25øre alle de andre steder og til med få en billiger min pris + tlfsvare, banke på og nogle steder fri sms til billige penge.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-10-05 21:39

Husk lige at der mange steder gives taletid ved oprettelse.
Hos cbb kan man faktisk spille sig frem til 200kr. taletid, ved hver online-optankning.
25-75kr oven i er ikke så svært at vinde.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-10-05 22:17

CBB ser meget interessant ud - og der faktisk mange tiltag der gør dem attraktive, såsom mobilklubber hvor man kan få 6% bonus til klubben - så jeg vil da overveje dem til et ekstra mobilnr.

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-10-05 22:36

Jeg har lige tilmeldt mig Unotel, men bruger ikke så ofte en mobiltelefon.

Sidst jeg havde taletidskort på 100 kr, der skulle opbruges/tankes op i løbet af 6 mdr. havde jeg besvær nok med at få det brugt

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-10-05 11:02

Jeg bestilte CBB med nyt nr. d. 18.10.05 kl 22.45 og jeg har lige modtaget simkortet - og alt virker tilfredsstillende. Fantastisk hurtig ekspedition.

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-10-05 11:07

Jeg bestilte hos Unotel den 17.10.05 kl 16:25 og modtog simkortet i går.
Alt virker tilfredsstillende. Fantastisk hurtig ekspedition

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 20-10-05 11:10

Der kan I se.... Forskellen er ens. Der er ikke så meget at komme efter i de etablerede (seriøse) selskaber.

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 20-10-05 17:21

Så længe Telmore topper listen af mobilselskaber med mest tilfredse kunder, bliver jeg hvor jeg allerede er

Gert

Godkendelse af svar
Fra : bentjuul

Dato : 29-10-05 01:32

Tak for svaret natmaden.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-10-05 08:43

Ihh tak selv.

Ps. Det endte med CBB der også, som M1, giver 400kr i taletid ved oprettelse.(til 199.-)
Valget skyldes udelukkende at man kan spille sig til noget ekstra taletid når at man tanker op,
og det er jo lige noget for en 11årig .... og mig