/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Kan ikke afspille asx-filer i WMP
Fra : zxcvbnm1
Vist : 608 gange
50 point
Dato : 13-10-05 23:09

Jeg har forgæves forsøgt at afspille en asx-fil i Windows Media Player 10.
Filen skulle være et filmklip, men når jeg forsøger at åbne det i WMP får jeg en fejlmeddelelse, der siger noget om, at mine internetindstillinger ikke er korrekte.
Jeg har efterfølgende tjekket indstillingerne, men kan ikke umiddelbart se, hvori fejlen skulle ligge.
Jeg kører IE og XP med de seneste opdateringer.
Kan nogen evt. hjælpe.

mvh
zxcvbnm1

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 60 point
Dato : 13-10-05 23:47

asx er vel et ekstern link til en .wmf fil der ligger på nettet? Så muligvis virker linket ikke?

Kommentar
Fra : zxcvbnm1

Dato : 13-10-05 23:53

Til tedd: Det kan selvfølgelig være en mulighed.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-10-05 00:51

Prøv at højreklikke på filen og downloade den?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-10-05 01:04

Du kan ikke downloade filen, det er et link der starter en streaming, altså får du filmen vist på computeren men den bliver ikke gemt nogen steder, når du får en fejlmeddelelse er det sandsynligvis fordi serveren er overbelastet eller der ikke er forbindelse.

Kommentar
Fra : zxcvbnm1

Dato : 14-10-05 21:54

Til alle: Problemet ser ud til at være løst. Jeg lavede en reinstallation af WMP 10, og nu virker det upåklageligt.

Tak for indsatsen. tedd får glæden af de 50 point.

Godkendelse af svar
Fra : zxcvbnm1

Dato : 14-10-05 21:54

Tak for svaret tedd.