/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Skype
Fra : clou
Vist : 509 gange
50 point
Dato : 13-10-05 23:06

Hej derude

Er der nogle blandt brugerene der ved hvordan man sletter et brugernavn inde på Skype? Jeg har søgt og ledt efter et svar men desværre uden held, derfor prøver jeg hos Jer!

Har fået oprette et navn jeg ikke vil bruge alligevel og vil af med det.

Mange hilsner og på forhånd tak for svaret fra

Clou

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 13-10-05 23:14

Dav.

Jeg kan kun finde stedet hvor man afinstallerer Skype - her er linket:

http://www.skype.com/intl/da/help/guides/uninstall.html

Så kan man jo installere det igen bagefter

Venlig hilsen vil.du/Dorthe

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-10-05 23:16

Kan du ikke bare "højreklikke" på brugernavnet og så slette det på den måde..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-10-05 23:18

Jeg tog fejl af dit spørgsmål

Accepteret svar
Fra : Paulus1

Modtaget 60 point
Dato : 13-10-05 23:52

Du kan ikke slette et brugernavn i Skype, men når det ikke er brugt i nogen tid udgår det automatisk

http://support.skype.com/index.php?_a=knowledgebase&_j=questiondetails&_i=101

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-10-05 00:14
Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 14-10-05 16:52

Tak for svaret Paulus1.

Jeg er desværre ikke god til engelsk, men jeg prøver

Mange hilsner fra

Clou