/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Problem med Musik fra TDC.dk
Fra : epidedymittis
Vist : 442 gange
55 point
Dato : 13-10-05 21:00

Jeg har købt et album på tdc, men kan ik afspille de satans numre. Når jeg prøver at afspille skidtet i mediaplayer, står der bare "Erhverver Licens", og det bliver den ved med! Hva kan jeg gøre?

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 13-10-05 23:06

Afspil hvert nr. i ca. 7-10 sekunder. Så har erhvervet licensen. Så kan du brænde numrene på en CD.

mvh Franksp

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 14-10-05 12:12

Det Hjælper bare ikke! Problemet er, at den IKKE erhverver licensen. Der bliver bare VED med at stå, "Erhverver licens", -og så sker der ikke mere!

Accepteret svar
Fra : kennybear

Modtaget 55 point
Dato : 14-10-05 18:23

hvad med at kontakte supporten på TDC musik? eller tjekke deres FAQ osv. osv.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 15-10-05 12:43

Jeps.. Kontaktede deres support, og fandt ud af, at det var en fejl fra deres side. Nu venter jeg bare på den fejl blir rettet!

Godkendelse af svar
Fra : epidedymittis

Dato : 15-10-05 12:43

Tak for svaret kennybear.

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 15-10-05 13:36

Ingen årsag