/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Layouter søges til magasin
Fra : cassandrak
Vist : 1481 gange
500 point
Dato : 27-10-02 15:20

Er der en der kunne tænke sig at være med til at lave lidt layout på et hobbymagasin jeg udgiver ??lønnen kan vi snakke os til rette om
Mvh. Cassandra tlf 54 84 31 31 og 61 37 1981

Accepteret svar
Fra : smurfi

Modtaget 510 point
Dato : 27-10-02 15:29

Høres spennende ut. Jeg tar gjerne imot mer opplysninger.

Kommentar
Fra : itgrafen

Dato : 27-10-02 15:36

ser spændende ud, jeg vil gerne høre mere

dorthe@itgrafen.dk

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 27-10-02 15:45

Er bestemt lige så interesseret - vil meget gerne høre nærmere

på email adresse :
webdesign@pc-teknikeren.dk

Kommentar
Fra : cassandrak

Dato : 27-10-02 18:14

hej med jer !
jeg svarer jer på jeres e-mail adresse
og vender tilbage til at acceptere svaret
Mvh. Cassandra

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 27-10-02 19:11

Hej Cassandra,

jeg er også interesseret og vil gerne hører nærmere... lyder spændende...

min e-mail er strarup@worldonline.dk

er der nogle bestemte krav, som f.eks. programmer eller andet?

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 27-10-02 19:15

Hej igen...

øh... fik ikke lige set på kategorien... Photoshop...

så går udfra det hovedsageligt er i dette program layout ska' laves...

men er det online layout (webside) eller layout til en "papir" udgave af dit Hobby magasin?

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : cassandrak

Dato : 27-10-02 19:21

Hej dejligt med lidt interesse !

Det er papir udgaver. Det går herfra, til trykker og ud i butikker til den danske befolkning i 3000 eksemplarer.
Layoutet skal helst være i InDesign, quark kan gå, men InDesign er bedre.
Micrografx Designer er også en mulighed. Hvilket progam billederne bliver behandlet i er underordnet.
men det jeg har brug for er en dygtig person der kan sætte layout.

Mvh. Cassandra

Kommentar
Fra : mblm

Dato : 27-10-02 19:34

Jeg har stor erfaring i Quark Xpress, InDesign, Photoshop og Illustrator...

Er muligvis også interesseret, hvis der er tale om Københavns-området - eller det ikke vil være noget problem at arbejde hjemmefra via e-mail el. ftp...

Mvh.
-/o mblm

mb@mblm.dk

Kommentar
Fra : cassandrak

Dato : 27-10-02 20:35

min e-mail :
dyremagasiner@cass.dk

mvh. Cassandra