/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Fejl melding fra driver til tv kort
Fra : stig54
Vist : 416 gange
120 point
Dato : 13-10-05 20:23

Jeg vil installere et winfast 2000 xp tv kort som jeg tidligere har brugt.
Ved opstart vises "ny hardware fundet".
Kører jeg driveren ind enten via guiden eller manuelt for jeg fejlmeldingen "not supportet".
(Jeg har prøvet at hente en driver fra Leadtek´s hjemmeside, for at se om det var min cd der var noget galt med, men denne driver indeholder kun sys. og cat. filer.)
Nogen gode ideer

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 14-10-05 17:39

Prøv at flytte tv kortet tl et andet sted i pc , og køre driveren gennem tilføj hardware i kontrolpanel,ikke skriv igen,så måske kan jeg finde løsning til dig

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 16-10-05 10:01

Har prøvet som du skriver og får så meddelelsen"hardwaren er ikke konfigureret korrekt". Kører jeg videre kommer not supportet igen

Kommentar
Fra : clou

Dato : 17-10-05 16:46

Hej stig54

Prøv at gå ind i enhedshåndteringen* for at se om du kan finde den der, så kan du derfra opdatere driveren.

*Højreklik på Denne Computer
*Tryk på Egenskaber
*På Fanebladet Hardware
*Derefter klikke på Enhedshåndtering

Håber det er til lidt hjælp

Mange hilsner fra

Clou

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 17-10-05 17:08

Har jeg prøvet der står at hardwaren ikke er konfigureret korrekt, men heller ikke her kan jeg køre min driver ind, jeg forstår ikke "not supportrt"

Kommentar
Fra : clou

Dato : 17-10-05 17:29

Er det en original driver du har?

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 17-10-05 18:45

Ja, det er den originale cd, godt brugt. Har prøvet at hente en driver hos leadtek, men det er åbenbart ikke den rigtige da der ikke er nogen exe fil, kun .sys og .cat filer og så er den alt for lille.

Accepteret svar
Fra : Mr._Snavely

Modtaget 120 point
Dato : 13-12-05 02:58

Tråden er ganske vidst lidt gammel; men hvis nogen stadig har samme problem, fandt jeg løsningen ved at hente driverne på www.driverguide.com

Drivene på Leadteks egen hjemmeside virkede heller ikke for mig ...

Godkendelse af svar
Fra : stig54

Dato : 13-12-05 15:22

Tak for svaret Mr._Snavely.
S¨dan skal det gøres