/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
ang. karburator
Fra : Pornsim
Vist : 538 gange
50 point
Dato : 13-10-05 17:49

Hej jeg prøvede at skrue bundkaret af på min scooter som er en kreidler easy rider, for at se hvilken størrelse dysen havde. Jeg skruede den af og så at dysen var en str. 80, og at det var sådan en slags dyse som der købes til de store karburatorer..
Mit spørgsmål er så om min karburator er en 17,5 mm karburator eller sådan noget i den stil?, og om det godt kan være det fra std. Fordi jeg havde fået at vide da jeg købte den at scooteren skulle være std. men at begrænsningerne bare var taget.

Med venlig hilsen Simon

Kommentar
Fra : holmgaard67

Dato : 13-10-05 18:08

Hej..Det står på siden af din karburator, hvor stor den er....Mvh Holmgaard

Accepteret svar
Fra : holmgaard67

Modtaget 60 point
Dato : 13-10-05 18:10

Jeg kan da også lige fortælle dig at, hvis det er en dell karburator som du nok kører med, sidder der 6mm dyser i som det gør i 12-17,5mm og i 25mm

Kommentar
Fra : Pornsim

Dato : 13-10-05 18:27

okay mange takker

Godkendelse af svar
Fra : Pornsim

Dato : 13-10-05 18:36

Tak for svaret holmgaard67.

Kommentar
Fra : holmgaard67

Dato : 13-10-05 19:03

Selv tak.