/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Battlefield
Fra : MikSutter
Vist : 276 gange
100 point
Dato : 27-10-02 14:25

Når jeg starter BF kommer load-bjælken kun 1/5 frem og så kommer der en rød skærm og så er jeg tilbage på skrivebordet. Er der en der kan hjælpe mig.

1,5 Ghz Pentium 4
SIS 315 128 MB
Sound Blaster Audio PCI
360 MB RAM

Er der nogle der kan hjælpe mig....
Jeg er ligeglad hvor svært det er. Bare jeg kan spille BF....
Jeg er KÆMPE fan af det!!!!

På forhånd 100000 TAK til dem der kan hjælpe mig....

MikSutter

Ps jeg har prøvet at downloade patch 1.1 og sætte resresh rate til 1 og skærmen til 60 Hz men der er ikkenoget af det der hjælper....

Gad vide om det er fordi at jeg har en crack til spillet.......

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 27-10-02 20:44

Hej MikSutter

Jeg ved det er et standard svar, men har du opdateret alle dine drivere bundkort/grafikkort ?

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-10-02 05:26

Det kan skyldes at du bruger en for høj refresh-rate. Åbn filen
'VideoDefault.con' i 'Settings'-biblioteket i det bibliotek hvor
spillet er installeret. I filen skal der stå en linje der hedder
'renderer.allowAllRefreshRates 1'. Hvis det allerede står der, er
det nok ikke der problemet er. Husk at tallet skal være 1,
standard er vist nok

"MikSutter" <MikSutter.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:eFRu9.179986$Qk5.6402444@news010.worldonline.dk...
> Når jeg starter BF kommer load-bjælken kun 1/5 frem og så kommer der en
> rød skærm og så er jeg tilbage på skrivebordet. Er der en der kan hjælpe
> mig.
>
> 1,5 Ghz Pentium 4
> SIS 315 128 MB
> Sound Blaster Audio PCI
> 360 MB RAM
> -----------------------
>
> Er der nogle der kan hjælpe mig....
> Jeg er ligeglad hvor svært det er. Bare jeg kan spille BF....
> Jeg er KÆMPE fan af det!!!!
>
> På forhånd 100000 TAK til dem der kan hjælpe mig....
>
> MikSutter
>
> Ps jeg har prøvet at downloade patch 1.1 og sætte resresh rate til 1 og
> skærmen til 60 Hz men der er ikkenoget af det der hjælper....
>
> Gad vide om det er fordi at jeg har en crack til spillet.......
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : MikSutter

Dato : 29-10-02 15:52

Jeg har gjort det med 'renderer.allowAllRefreshRates 1'....... Er det virkelig nødvendigt at opdatere alle sine ting.. Er der en der kan hjælpe mig med at finde en god side med drivere.....?

Jev VIL spille BATTLEFIELD

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 29-10-02 19:12

Hej igen

Først bliver vi nødt til at vide
hvilket grafikkort du har ?
dernæst hvilket motherboad du har ?

mvh srhansen

Kommentar
Fra : MikSutter

Dato : 31-10-02 20:26

Jeg har et SIS 315 128 Mb grafikkort...

Og et Matsonic motherboard

Kommentar
Fra : Jagstar_dk

Dato : 21-12-02 00:19

tror du skal have 256 min og anbefalet 512 mb system ram til at spille 1942...

kører max flydende på xp-2000, drv5, 512mb pc2700, ti4200

Kommentar
Fra : boomslang

Dato : 02-01-03 16:30

jeg kan ikke kommet på internettet og spille....
øvvvvvv....
jeg ville meget godt ind og spille med andre over nettet...
men jeg kan ikke kommer ind på nogle server .....men de er der inde??

hvad skal jeg gøre...

jeg har en crack til spillet..

er det derfor eller ?????

håber i kan hjælpe mig?

Kommentar
Fra : Merrald

Dato : 04-09-03 22:43

Til Boomslang
Du skal bruge en gyldig Cd-key, ellers er det ikke muligt at spille over nettet.