/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
hva kan jeg få for den
Fra : tinepus
Vist : 135 gange
100 point
Dato : 13-10-05 11:31

panasonic x100
den er 14 dage gammel (har kvittering) ny pris 899.-
der er købt data kabel ved siden af til 299.-
giv et bud

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-10-05 11:39

Hvis jeg var dig, ville jeg sætte den på auktion på www.qxl.dk, der kan du selv sætte et mindstebeløb, og så håbe at du får mere end det

Kommentar
Fra : tinepus

Dato : 13-10-05 11:54

hej nordsted.. der skal man jo betale for at sælge sine varer.. og det syntes jeg ikke lige er passende

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 13-10-05 12:07

gratis her tinepus http://www.braz.dk/ held og lykke hvis du sætter den på -s-

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-10-05 12:07

Det har du ret i, jeg tænkte bare, at når tlf. er så godt som ny, kunne du nok få mere for den her, du bestemmer jo selv mindste beløbet, det gør du godt nok også i en annonce, men der kommer bare så mange forbi på qxl hver dag. Du kan ikke lade handlen gå tilbage, fratrukket et lille beløb?? Men ellers ville jeg syntes at du da godt kan få de kr 899,00 for den, og kablet er så det du mister på handlen

Kommentar
Fra : tinepus

Dato : 13-10-05 12:17

er meeeeeeeeeeget villig til at sælge den for de 899.. vil bare af med den så jeg kan få en nokia igen... nogen der vil bytte???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-10-05 12:48

fadme nej, aldrig om jeg går af med min gamle nokia, jeg bliver godt nok mobbet fordi den er gammel, men den er go' nok til mig sæt din tlf til salg på www.dba.dk www.papkassen.dk www.guloggratis.dk osv. husk at skrive, at du har kvitteringen

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 13-10-05 14:03

Sorry tinepus, jeg må liiige låne din tråd for en ganske kort bemærkning til Nordsted1.

Hej MEDmobbeoffer

Tag din ikke af dem...thi de ved ikke hvad de taler om - de der mobber dig på grund af din gamle Nokia - JEG har skam osse sådan en gammel UBRUGELIG (efter familiens mening altså)tingest - jeg er bare SÅ glad for den, den kan skam stadig huske både at sende sms'er og så kan den dét den er beregnet til......fungere som telefon
Så - muuuuligvis at både min gamle mobilos og jeg selv er underlige - men vi har det ganske fortrinligt sammen
Så - hold du bare fast i din mening og din gamle trofaste mobilos

Venlig hilsen Dorthe.

tinepus>> tak for lån af din tråd, jeg skal ikke gribe forstyrrende ind i den mere (og held og lykke med dit salg - og tillykke med din nye kommende Nokia - husk at den bliver en GAMMEL Nokia engang - og til dén tid vil du blive mobbet som os andre, men så står vi bare sammen og danner en klub som måske kunne hedde 'hahaviharbaregodegamlenokiatelefoner' )

Kommentar
Fra : tinepus

Dato : 13-10-05 14:29

dorthe looool

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-10-05 14:31

vil.du.... mange tak for din opbakning, det er altid godt at vide, at man ikke er den eneste der bliver mobbet pga mobilen

Kommentar
Fra : txn

Dato : 13-10-05 17:40

Jeg ved ikke hvad du kan få for den.Det afhænger bl.a. om den er simlåst og derved bundet til et bestemt selskab hvor man skal bruge et hvist beløb hver måned.Jeg har ikke selv nogen mobiltelefon men køber da gerne din for 200

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-10-05 18:49

tinepus hvorfor vil du sælge den. Du skal regne med lidt tid til at lære din nye mobil at kende. Bare fordi det ikke er en Nokia. Du skal se du bliver nok glad for den.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 13-10-05 21:23

Hej Tinepus

Jeg synes du skal sætte den til salg på www.guloggratis.dk det gjorde jeg med min mobiltelefon, den var hurtig solgt - der ringede 18 den 1. dag.

Held og lykke med salget fra

Clou

Kommentar
Fra : tinepus

Dato : 14-10-05 06:50

hej alle og tak for svarene
jeg ringede over der hvor jeg havde købt den og sagde at tlf var noget lort hvor de så sagde at jeg kunne få alle mine penge tilbage hvilket jeg så gjore

og så købte jeg en nokia 6230 og den lever bestemt op til mine forventninger weeeeee

jeg startede med at høre snappy das krokodill da jeg vågnede.. skøøøønt

hilsen tine

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-10-05 08:34

tinepus... det var en rigtig god løsning. Stort tillykke med din Nokia (velkommen i klubben)

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 14-10-05 11:53

Hæhæ - jeps - velkommen i klubben 'hahaviharbaregode(gamle)nokiatelefoner' - jeg kan fortælle dig, på foreningens vegne at du slipper for parantesen når din telefon er ca. 3-4 år gammel

Men held og lykke med den

WOW - stort UG til den leverandør der betalte alle pengene retur FLOT service!

Knus og rigtig god weekend til Jer alle.

Dorthe.