/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Ude Spa
Fra : rinze
Vist : 902 gange
90 point
Dato : 13-10-05 06:51

Jeg søger oplysninger omkring strømforbrug på udespa - vi taler om kar med max 800 liter - f.eks. Sunbelt Tornado Storm.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 13-10-05 06:54
Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 13-10-05 07:01
Kommentar
Fra : buch78

Dato : 13-10-05 08:04

Jeg vil mene at du skal have en gruppe på 3 faser til dit spa. med en maks belastning på 10 A. men hvis du vil vide det helt sikkeret så bliver du nød til at ring til en sælger...

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 90 point
Dato : 13-10-05 08:24

Hej rinze
Da de fleste ligger på omkring 3000 W kan du selv regne forbruget pr. uge-måned-år, hvis du ved, hvor meget det skal køre og hvad udetemp. er, samt hvor godt der er isoleret
Få en beregning fra leverandøren (inden køb) og prøv så at regne lidt på det selv, eller lad en elektriker/installatør regne det efter.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : rinze

Dato : 13-10-05 18:08

Tak for ovenstående, men vil gerne høre fra nogle, som allerede har en sådanne og med deres erfaringer.

Takker

Kommentar
Fra : rinze

Dato : 15-10-05 08:36

Jeg vil gerne høre egne erfaringer omkring strømforbrug på udespa. På forhånd tak

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 19-11-05 20:34

Kære kandubruger!
Du har stillet dette spørgsmål i kandu for over 1 måned siden og fået svar.
Det er almindeligt i kandu at man takker for hjælpen og lukker spørgsmålet. Når du ikke har gjort det, skyldes det formodentlig en forglemmelse eller ukendskab til hvordan.
Man takker for hjælpen ved at acceptere et af svarene, dette gøres ved at trykke på ”accepter som svar” ovenover og til højre for det svar du synes er bedst.
Det er muligt at svaret/svarene ikke er lige hvad du håbede på, men så vælger du blot det svar der kommer nærmest.
De point du har udsat som belønning for et svar, er alligevel tabt for dig i samme øjeblik spørgsmålet er stillet.

Mvh.
dabj

Godkendelse af svar
Fra : rinze

Dato : 20-11-05 10:28

Tak for svaret dabj.