/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Julekalender
Fra : nusnus
Vist : 500 gange
200 point
Dato : 12-10-05 19:45

Jeg er ved at lave en julekalender til min juleside.
Det er meningen at man kun kan åbne en kalender låge hver dag.

Jeg vil gerne vide om jeg er nødt til at uploade siden hver dag, hele december måned, så man kan åbne lågen, eller om der findes en nemmere løsning, så den opdaterer selv.

Nusnus

Kommentar
Fra : severino

Dato : 12-10-05 21:24

Det kan lade sig gøre at styre det via datoen i computeren, det er set før på nettet. - Men det kan så lade sig gøre at snyde den, hvis man sætter datoen frem til den 24. dec, så er alle låger til at åbne før tid (snyderi).

Kommentar
Fra : severino

Dato : 12-10-05 21:27

http://www.kandu.dk/dk/spg/76055 Luk dette spørgsmål, da det er det samme som dette, og spar dine 200 point.

Annuller spørgsmålet
Fra : nusnus

Dato : 08-11-06 12:31

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål