/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Albanien-Tyrkiet
Fra : syllemus
Vist : 597 gange
100 point
Dato : 12-10-05 17:37

Er der en der ved hvor og hvornår kampen bliver spillet?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-10-05 17:40

tv3 kl. 16.10

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 110 point
Dato : 12-10-05 17:40

Den spilles samtidigt med kamp start kl. 18

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-10-05 17:41

Ja ja Nordsted. det er sgu kun optakten

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 12-10-05 17:43

Hvor bliver kampen spillet mellem Albanien-Tyrkiet. Danmarkskampen bliver spillet på tv3 kl.18.00

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-10-05 17:49

Dette er hvad der står i tv-programmet fra tv3

16.10 Fodbold: Kasakhstan-Danmark, direkte
VM-kvalifikation.
Danmark står på tærskelen til den største fodboldmæssige katastrofe i landsholdssammenhæng i 10 år, da vi kan risikere ikke at komme med til næste sommers VM-slutrunde i Tyskland. Sker det, vil det være første gang, Danmark ikke er med i en slutrunde siden VM i 1994 i USA. Skal katastrofen afværges, kræver det først og fremmest, at Danmark vinder vores to resterende kampe mod Grækenland og dagens kamp i Kasakhstan, ligesom Albanien skal tage point fra Tyrkiet i deres opgør. Fra kl. 16.00 er der optakt i studiet. Her får du det totale overblik over Danmarks hidtidige forløb i VM-kvalifikationen samt friske kommentarer fra Luna Christofi på sidelinjen. Fra klokken 18.00 sidder Carsten Werge og Per Frimann klar i boksen til at kommentere gyserafslutningen på landsholdets fodboldskæbne, og under kampen switches der til Albanien-Tyrkiet, såfremt der sker vigtige ting i Tirana.
21.00 Fra skrot til slot (5)
Dansk boligprogram.
Originaltitel: Fra Skrot til slot Mai-Britt Vingsøe og resten af "Fra skrot til slot"-holdet er draget til Bornholm, hvor de kommer på en af de sværeste opgaver, de endnu har haft. På solskinsøen bor Helle og Jonny Mogensen sammen med børnene Jimmi og Ditte i den lille by Hasle. Her har familien deres lille hotel, som de i de sidste 12 år har slidt og slæbt for at få op at køre. Familien har i den grad forsømt deres eget hus - blandt andet mangler noget så elementært som et komfur, så alle måltider bliver indtaget på hotellet. Helle, Jonny og de to børn er meget opsatte på at få noget ud af skrotningen og går drastisk til værks. Så da Andrea Larsson og hendes hold af håndværkere ankommer til det lille hus i Hasle er al indmaden revet ud og holdet skal på kun to dage prøve at lave en ruin om til en dejlig bolig for hele familien.
22.00 Paradise Hotel (23)
Dansk reality-serie.
Søren og Mads har nerverne uden på tøjet, da de står op til, hvad der for en af dem er den sidste dag på Paradise Hotel. De to skal ud i Dødens kys, hvor pigerne en ad gangen skal gå hen til den af de to drenge, de helst vil have forlader paradiset og give ham et "dræbende kys" på munden. Der er spænding og drama i luften, indtil sidste kys er givet, og det bliver en sørgelig afsked med "den udkyssede".
22.50 Sex & the City (22)
Amerikansk komedieserie.
Carrie udveksler ordene "jeg elsker dig" med mr. Big - men de gør det hver på sin måde, og ikke under de mest ideelle omstændigheder. Samantha går ud med den rige Harvey Terkell, der har en thailandsk tjener, som er meget høflig - på overfladen. Charlotte får en smagsprøve på filmstjernelivet, da hun møder en kendt skuespiller i sit galleri. Miranda slår op med bartenderen Steve, da hun erkender, at de slet ikke passer sammen. Medvirkende: Sarah Jessica Parker, Kim Cattrall, Cynthia Nixon og Kristin Davis mfl.
23.25 Seinfeld (100)
Amerikansk komedieserie.
For at gøre det lidt hyggeligere mellem naboerne hænger Kramer billede og navn op på alle i opgangen. Jerry bryder sig bestemt ikke om dette, for nu er han tvunget til at hilse på alle, han møder. Medvirkende: Jerry Seinfeld, Julia Louis-Dreufus, Michael Richards og Jason Alexander mfl.
23.55 Simpsons (306)
Amerikansk kulttegnefilm.
00.20 Simpsons (307)
Amerikansk kulttegnefilm.
00.50 Vore værste år (223)
Amerikansk komedieserie.
Originaltitel: Married With Children Al opdager, at Peggy og hendes mor har brugt familiens julepenge og insisterer på, at en af dem skaffer sig et job! Medvirkende: Al Bundy: Ed O'Neill, Peggy Bundy: Katey Sagal, Kelly Bundy: Christina Applegate og Bud Bundy: David Faustino.
01.20 Vore værste år (224)
Amerikansk komedieserie.
Originaltitel: Married With Children Peggy tager både Al og forældrene med til ægteskabsrådgiver. Medvirkende: Al Bundy: Ed O'Neill, Peggy Bundy: Katey Sagal, Kelly Bundy: Christina Applegate og Bud Bundy: David Faustino.
01.45 I lovens navn (230)
Amerikansk politiserie.
Originaltitel: Law and Order En handicappet dreng dør under en brand. Drengens forældre mistænkes for at stå bag branden. Medvirkende: Lennie Briscoe: Jerry Orbach, Ed Green: Jesse L. Martin, Anita Van Buren: S. Epatha Merkerson og Jack McCoy: Sam Waterston.
02.30 For Love or Money (12)
Amerikansk reality-serie.
03.20 Sex og singleliv på stranden (1)
Amerikansk reality-serie
Originaltitel: Single in The Hamptons Hver sommer, fra slutningen af maj til begyndelsen af september, valfarter New Yorks jetset til The Hamptons, et særdeles eksklusivt område, hvor palæer i millionklassen har ligget i dvale vinteren over. Men det hele liver op, når de ekstremt velhavende ungkarle og karrierekvinder dukker op og forvandler stedet til et pulserende, eksklusivt og ikke mindst løssluppent sted!
03.45 Sex og singleliv på stranden (2)
Amerikansk reality-serie.
Originaltitel: Manhattan on the Beach
04.10 Familien Walton (5)
Amerikansk dramaserie.
Originaltitel: The Waltons John-Boy låner en gammel skrivemaskine af Baldwin-søstrene, så han kan skrive og sende en historie ind til et magasin. Ved en fejltagelse kommer Mary Ellen til at sælge skrivemaskinen til en marskandiser, men ved hjælp af flid formår hun at skaffe den tilbage til sin bror. Medvirkende: Dr. Curtis Willard: Tom Bower, John Walton: Ralph Waite, Jason Walton: Jon Walmsley, John-Boy Walton: Richard Thomas, Ben Walton: Eric Scott, Mary Ellen Walton Willard Jones: Judy Norton, Erin Walton: Mary McDonough og Olivia Walton: Michael Learned.

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 12-10-05 18:05

Ok jeg troede ikke at den blev spillet samtidig .

Godkendelse af svar
Fra : syllemus

Dato : 12-10-05 18:06

Tak for svaret Fijala.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-10-05 18:11

Og kampen bliver vist på

Citat
Viasat Sport 2
17.55 - 19.55 VM-kval: Albanien-Tyrkiet LIVE

http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_ontv=1

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-10-05 17:45

Hej syllemus

Ja ja nu har vi jo set kampen og det var jo godt nok, men så alligevel skidt.
Det eneste positive der er i det er at vi havde tippet på resultatet nede på jobbet og jeg løb med hele puljen da jeg havde begge resultater korrekte.
Takker for point