/ Forside/ Interesser / Helbred / Sorg & Krise / Spørgsmål
10  clou 510
Røde? efter bumser!?
Fra : Dirty_joker
Vist : 886 gange
50 point
Dato : 12-10-05 14:25

Jeg har fået nogle røde pletter af en art efter jeg har haft bumser.
Det ser ikke for godt ud med dem syntes jeg.

Men går de væk en dag!?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-10-05 14:26

Har du skæg??

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 12-10-05 14:30

Lidt men ikke vildt..

Holder det nede

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-10-05 14:31

Hvis jeg var dig, ville jeg se det an et par dage, og ellers ville jeg lige få det tjekket. Der er noget der hedder skægpest, det kræver receptpligtig salve

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 12-10-05 15:26

de røde pletter kan også være hudirritation efter barbering. jeg klarer selv problemet ved at lade skægget vokse så jeg kan nøjes med en tur med saksen en gang imellem

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-10-05 22:03

Men de røde knopper hører alligevel ikke til under "Sorg og krise" - SÅ alvorlige er de vel ikke?!

Hanne

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 13-10-05 08:19

Det var også mere for jeg tog den kategori.

Jamen jeg har meget af det i panen tror ikke det kan skyldes skæg.
Men kun lidt omkring munden o. lign.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-10-05 08:54

Ha ha, tænkte jeg det ikke nok straks tror andre mænd (som sikkert er ovre bumse alderen - det er du måske også?) at det handler om skæg og ballade...øh skæg

Da jeg var i bumse alderen, var det på nøjagtig samme måde.

Umiddelbart, kan jeg ikke se, der skulle være noget galt.

De forsvinder med tiden - bare du ikke piller i dem!

Hanne

Accepteret svar
Fra : Anjaaa

Modtaget 50 point
Dato : 30-10-05 18:43

De vil bliver mindre tydelige med tiden. Det tager lidt tid, men det må du tage med.
Lad være med at gør noget ved det - det gør det kun værre.
Bare sørg for at vaske med vand hver dag.

Godkendelse af svar
Fra : Dirty_joker