/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
VIRKELIG irriterende problem med PGO com~
Fra : kath03ac
Vist : 553 gange
20 point
Dato : 11-10-05 20:37

Jeg har et kæmpe problem

Jeg har fået stukket en PGO comet i hånden med det problem, at den var virkelig sløv. Den har fået taget skiverne, og har fået ny 45 udstødning på.
Samtidig har jeg givet den et nyt powerfilter og skiftet rullerne til 6 grams. Den kører max 65-70, men har problemet med at skifte gear, eller der er noget i vejen med koblingen, fordi når den når til 30-40km/t mister den omdrejninger, og bliver på de 30-40km/t. kun når den får et skub ned af bakke kan den geare op, hvorefter den også trækker skønt helt op til de 65-70 styks. Jeg ville derfor være lykkelig for at finde ud af, hvad problemet kunne være så jeg eventuelt kunne ordne det. Jeg har haft tankerne hen i mod gearet eller koblingen som sagt, da det er en aldrende scooter. PLEASE hjælp mig

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 11-10-05 21:07

Prøv og skift rullerne ud til samme slags(vægt) der var der før, bare nye.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : txn

Dato : 11-10-05 22:13

Du har vel sat en større dysse i-2 nr. større.

Kommentar
Fra : txn

Dato : 11-10-05 22:14

Du har vel sat en større dysse i-2 nr. større.

Kommentar
Fra : karsten77

Dato : 11-10-05 23:02

Det lyder som om din variator er slidt.. hvis den har kørt længe med skiverne i, så slider den en kant på variater ved ca de 40 km/t.. Det er det hak du mærker den ikke kan komme over, medmindre det går ned af bakket.. jeg tror fejlen ligger deri...

Mvh Karsten

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 14-10-05 17:21

Du skal dyse ca. 10 op når du skifter til powerfilter.
Hvilke ruller sad på før? sikkert 5 grams, så prøv dem.
Du skal mindst ha en dyse 85 og sikkert større i den.

Annuller spørgsmålet
Fra : kath03ac

Dato : 10-01-06 16:45

besvaret herinde fra