/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
geninstallere fra home E til xp pro ???
Fra : Edvardjen
Vist : 469 gange
20 point
Dato : 27-10-02 10:32

hejsa
jeg er ikke godt til alt det her tekniske installationer men jeg vil gerne vide om jeg *bare uden videre*
kan installere win xp pro oven i win xp home edition ??????????
det var sådan set bare det P.S er der noget jeg skal passe på ??
og ligger der muligvis en vejledning på nettet hvordan man gør ????

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-10-02 14:13

Ja.

Regards Jens Peter Karlsen. Microsoft MVP - Frontpage.

On Sun, 27 Oct 2002 09:32:21 GMT, "Edvardjen"
<Edvardjen.news@kandu.dk> wrote:

>kan installere win xp pro oven i win xp home edition ??????????

Accepteret svar
Fra : Caine

Modtaget 20 point
Dato : 28-10-02 19:03

Hej

Det er en god ide at formatere... men jeg kan forstå at du har noget på pc'en som du skal gemme... derfor er du nød til at tage en backup at din regitreringsdatabase (START --> RUN/KØR --> Skriv REGEDIT --> Filer --> EXPORT) så kan du vælge at tage en backup af den...
Nu kan du geninstallere Windows uden at dine programmer får problemer, da du bare skal åbne den backup-fil fra din regitreringsdatabase...
På den er de indstillinger fra dine programmer gemt...

ps. hvis du har en brænder vil jeg anbefale dig at brænde de ting ned du har brug for... derefter formatere din harddisk...

/Caine

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 28-10-02 19:06

hej igen

Jeg havde ikke læst dit spørgsmål ordenligt!!!!!!

Og det er jo en anden problem stilling der er taleom.... så du kan godt installere fra home til pro bare det er det samme sprog begge 2

/Caine