/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 1101
Fra : ans
Vist : 595 gange
100 point
Dato : 11-10-05 18:24

Er der en af Jer brugere, som har kendskab til Nokia 1101?

Den kan i denne uge købes i Netto uden abonnement.

Den mobiltelefon, som jeg har brug for, skal kun kunne klare telefonopkald og sms.

Og jeg vil ikke betale en "bondegård" for en telefon.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-10-05 19:20

Hvorfor ser du ikke på deres hjemmeside.
http://www.nokia.dk/phones/1101/features.php

Kommentar
Fra : wium

Dato : 11-10-05 19:21

Den kan klare begge dele. Men hvorfor køber du den ikke hos Tele2? Der koster den kun 515. Jeg fik den leveret tre dage efter den blev bestilt.
Wium

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-10-05 19:52

wium

Har du været tilfreds med telefonen?

515,- kr. er det incl. forsendelse og uden abonnement?

Accepteret svar
Fra : wium

Modtaget 100 point
Dato : 11-10-05 20:04

Ja det er det. Betaler du med Dankort sparer du efterkravgebyret.
Den virker udmærket.
Wium

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-10-05 23:07

wium

I Netto kostede den 549 kr. og da jeg havde et gavekort til Netto købte jeg den der.

Jeg føler det mere som en gave at købe en mobiltelefon i stedet for at bruge gavekortet på spaghetti og kødsovs

Men hvis du mener, at telefonen er ok til brug som en telefon og ikke til andet pjat, som jeg ikke har brug for, beholder jeg den nok.

Jeg har stadig mulighed for at levere den tilbage.

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 13-10-05 17:06

Hvis du skal ha en mobile kun til at ringe og modtage opkald,så den er god nok,tror jeg

Kommentar
Fra : Ghettofamily

Dato : 16-10-05 12:47

Det er en basis telefon i stil med den gamle Nokia 3310. Den har de samme funktioner, bare i en smartere indpakning. Den kan ringe og skrive sms'er og til 500 kruden abb. , er det et fornuftigt køb.

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 31-10-05 15:08

Tak for svaret wium.

Telefonen er taget i brug og fungerer, som den skal