/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Webdesigner
Fra : fooler
Vist : 465 gange
1 point
Dato : 11-10-05 17:06

Jeg søger kontakt med en person, der er interesseret i at lave en flot og proff hjemmeside.
Hjemmesiden skal bruges til internethandel/salg og skal bestå af 2 dele.
En detail del og en engros del

Detail skal være med dankort betalingsmulighed

en gros delen kan du kun logge på med via en tilsendt kode.

Der skal være en del varegrupper og jeg forestiller mig at man feks har en varegruppe vi kalder den her for X

når du så kommer ind på X katagorien så skal den være bygget op, som om du sidder med et rigtig katalog foran dig side 1, 2, 3 og så videre og til sidst en slut side, så skal det være på en måde, så når varen på side 3 er udsolgt ja så skifter man siden ud med enten en hel ny side eller man flytter den sidste side frem i systemmet.

Jeg håber, jeg har forklaret mig godt nok, er du interesseret i opgaven og mener du kan magte den så kan du jo skrive til mig på min mailadresse som er brugernavnet her og så snabelA mail.dk

Det siger sig selv at når jeg vil ha en gennemarbejdet flot brugervenlig side, at så finder vi også den rigtige pris for dit arbejde.

Jeg ved heller ikke om det er det rette forum at søge efter en sådan person, men nu er forsøget gjort.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-10-05 23:51

Dét var en ordentlig mundfuld (..sådanne sider koster nemt over 200.000 kr.)

Prøv et af de mange webbureauer eller søg efter en ledig webprogrammør her : http://jobnet.dk/

Du kan søge i CV. banken.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : kathy

Dato : 12-10-05 11:10

Skræddersyede løsninger er dyre, så hvis du har gang i en prøveballon, kan du gå ind på Dandomain. De har forskellige pakkeløsninger, som du så kan udfylde med dine varer. Det er måske ikke verdens mest ophidsende layouts - men de er brugervenlige og er til at komme til rent økonomisk.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 12-10-05 14:52

www.wannafind.dk har også et shop tilbud.

http://shop.wannafind.dk/

Accepteret svar
Fra : bauchmann

Modtaget 1 point
Dato : 12-10-05 15:19

Hej
Prøv lars@it3000.dk Han lar lavet www.dhf-hillerod.dk Han er også rimelig i prisen
Torben

Kommentar
Fra : fooler

Dato : 12-10-05 18:09

arghhhhh molo det tror jeg nu ikke er så dyrt. Som sagt forventer jeg også den koster mere end 2000kr men derfra og så op til 200.000 er et spring. Det er sådan jeg har tænkt mig siden, og er villig til at betale for det, så det er bestemt ikke noget med en prøveballon at gøre.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-10-05 06:41

Alene den sikkerhed du skal stille hos PBS kan nemt løbe op i 100.000 kr.

Derudover er det ikke blot lidt HTML der skal bixes sammen, men serversidekode og database administration for at opn8u en hvis form for automatik, så du ikke behøver bemande siden med en fastansat webmaster. Denne slags plejer at koste lidt 'ekstra'. Derudover er det somregel ikke nok med en programmør. Normaltkræves der samarbejde med en webdesigner og en grafiker. Altså et projekt for 3 personer, medmindre du finder en person der er velbevandret i disse tre aspekter af webprogrammering. Analyse, design og implementation.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-10-05 06:48

Jeg ved godt det ikke er så 'stor' en side du ønsker, men for at stille tingene lidt i perspektiv ved jeg positivt at f.eks. ISO's ( http://iso.dk/ ) hjemmeside, der bestemt ikke er noget særligt, har kostet over 1½ million !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tylle4

Dato : 13-10-05 13:26

ja så er iso taget godt bag i

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 13-10-05 13:33

tylle4> LOL

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-10-05 17:24

tylle4 & taliskoko -> ...OG ?

..er det ikke dét, vi websnedkere lever af?

Tro på det...

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : fooler

Dato : 01-08-06 01:00

Tak for svaret bauchmann.

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 15-01-07 12:42

Hej Du har ikke tænkt på en færdig løsning som oscommerse?
Mvh
Anette
www.cloe.dk

Kommentar
Fra : Sine_DC

Dato : 14-09-07 11:40

Mangler du stadig en til at lave siden? Så er Designerscut måske noget for dig. Vi har eksempelvis lavet hele sitet www.themoood.com

Skriv til sine@designerscut.com hvis der skulle være interesse.