/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
viderer sending af mail???
Fra : opp
Vist : 409 gange
250 point
Dato : 11-10-05 14:55

Når jeg får en mail med animationer og tekst og vil sende den videre, så bliver den vist hos modtageren uden animationer og ren volapyk tekst ??
er der en der kan hjælpe ville det være dejligt, er ikke så velbefaren i dette.
Venligst opp

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-10-05 15:03

Jeg er ikke helt sikker, men når jeg modtager noget, som jeg syntes andre skal have fornøjelse af, sender jeg det i HMTL, og der er ingen problemer i det, men om det også gælder for dig, må komme an på en prøve, eller vent og se, hvad andre kandu'er siger

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 11-10-05 15:27

I Outlook Express nøjagtig som Nordsted1 beskriver. Ved ikke, hvordan det fungerer i MS Outlook.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 11-10-05 16:27

Lav et forsøg: Sende en mail med animation/er til dig selv, så kan du se, hvordan resultatet ser ud

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-10-05 17:09

Start på en ny meddelelse.
gå op i formater >rul ned og tryk på HTML
send så lige en meddelelse til dig selv
Nu bør den kunne sende og modtage i HTML

Kommentar
Fra : KingDiamond

Dato : 11-10-05 21:11

Problemet ligger måske i at mailen du modtager er sendt og oprettet fra f.eks ofir og dem du sender dem til er måske yahoo. Kunne sagtens forestille mig at ikke alle har de samme "ikonmuligheder" og at der derfor kan opstå "forskelligheder".
Men prøv som andre har sagt, at sende det i HTML.

Kommentar
Fra : KingDiamond

Dato : 11-10-05 21:18

øøh sorry....det med volapykteksten havde jeg ik lige set :-/ så mit svar er nok ikke relevant, hehe

Kommentar
Fra : opp

Dato : 12-10-05 01:47

tak for alle de gode råd , og undskyld der først kommer respons på alle jeres råd nu men har været på arbejde.
Jeg bruger hotmail og gmail ,har prøvet at sende den til mig selv derved jeg opdagede det var volapyk,men kan ikke gå ind og formatere i mine mail programmer,har siddet og prøvet ,er ret ny med det her

Accepteret svar
Fra : surfsusan

Modtaget 250 point
Dato : 12-10-05 14:05

Du skal gemme det du vil videresende på din PC. Når du så sender din email, skal du vedhæfte eller indsætte det du vil.
Og skriver din tekst.
Den virker hver gang.

Godkendelse af svar
Fra : opp

Dato : 13-10-05 00:17

Tak for svaret surfsusan.Det virker ,så jeg vil gøre sådan ,men man burde ku' videresende lige fra mailen .Det må jeg lige have lært.