/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Sælge forretning? Uden om mæglere.
Fra : fotografenwannabe
Vist : 714 gange
130 point
Dato : 11-10-05 14:53

Jeg har en butik på Strandvejen jeg godt vil sælge. Men jeg gider ikke give penge for det til en eller anden ejendomsmægler. Jeg har min advokat der kan sørge for det praktiske i sidste ende.

Men er der nogen der kender nogle steder hvor jeg kan sætte den til salg? Helst gratis selvfølgelig
Men ellers må det da godt koste en smule.

På forhånd tak

Kommentar
Fra : fotografenwannabe

Dato : 11-10-05 14:54

Glemte at sige at det er en butik jeg lejer, som jeg skal have goodwill for. Så det er altså ikke ejer halløj.
Gider ikke butikskompagniet eller lign. de er for dyre.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-10-05 14:56

http://www.addfree.dk/ er en mulighed, men der er mange flere, jeg kan bare ikke lige huske dem. Jeg vender tilbage hvis jeg kommer i tanke om dem

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-10-05 14:57

nååå,... ja så kan du nok ikke bruge de andre jeg tænkte på, men jeg ved ikke om du så alligevel kan bruge addfree, men kik på siden og bedøm selv

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-10-05 15:00

fotografenwannabe.... tror du at du kan bruge www.papkassen.dk www.dba.dk www.guloggratis.dk ???

Accepteret svar
Fra : ampere

Modtaget 140 point
Dato : 11-10-05 15:27

Sæt en annonce i Berlingske Tidende Søndag - koster dog lidt.

Afhængig af hvilken branche du er i, kan du forhøre dig hos leverandørerne og deres sælgere om de kender nogle der kunne være interesseret.

AMP

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 11-10-05 15:36
Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 11-10-05 16:05

Altså klart største hjemmeside udenfor ejendomsmæglerne er robinhus.dk .

Deres fokus er godt nok boliger 8ikke forretninger) - men derfor kan man jo da godt smide et billede og en tekst derind

Kommentar
Fra : litko

Dato : 11-10-05 18:37

Dit problem er, at dem, der ønsker at købe en eksisterende forretning, næppe søger på boligsiderne eller sider for køb og salg af fysiske genstande. Du kan næppe forvente, at køb af en forretning er et impulskøb.
Prøv at se i Berlinske Tidende, hvor der er annoncer for køb/salg af butikker. Det kunne jo være, at der er nogle af annoncørerne, som også tilbyder at få det lagt på nettet for en relativ billig pris.
Det vigtigste må være, at få potentielle købere i tale.

Godkendelse af svar
Fra : fotografenwannabe

Dato : 11-10-05 20:24

Tak skal i have allesammen. Tror bare jeg prøver med en annonce i Berlingske..

Kommentar
Fra : mahir

Dato : 13-10-05 23:45

Til fotografenwannabe
Er MEGET interesseret.
Til hvilke brancher kan Biksen bruges til??
Kontakt mig venligst så kan tale om detaljerne er SERIØS.

Kommentar
Fra : mahir

Dato : 13-10-05 23:56

Forresten hvor på strandvejen?